Tο πρόγραμμα ναυπήγησης των πυραυλακάτων Νο 6 και το Νο 7 στα ναυπηγεία Ελευσίνας ο κ. Αποστολάκης διευκρίνισε ότι "στο ένα πλοίο έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή σε ποσοστό 90% και στο άλλο είναι περίπου στο 70%.
Έδωσαν τα χέρια ο Πάνος Ξενοκώστας με τον Νικόλαο Ταβουλάρη πριν από λίγες ώρες στα ναυπηγεία Ελευσίνας, με τους εργαζομένους να αισθάνονται ναι μεν πως τα προβλήματά τους μπαίνουν σε μια σειρά αλλά από την άλλη πλευρά να γνωρίζουν πως ακόμη υπάρχει δρόμος μπροστά τους μέχρι να πάρουν την τελική ανάσα ανακούφισης. Μπορεί να βρισκόμαστε περίπου ένας μήνα πριν από τις Εθνικές εκλογές, όμως αυτό δεν ενδιαφέρει καθόλου τους εργαζόμενους που περνούν το μαρτύριο της σταγόνας καθημερινά. Πάντως αυτή η κίνηση είχε προαναγγελθεί κατά κάποιον τρόπο μετά από τις αλλεπάλληλες συναντήσεις και συσκέψεις που είχαν γίνει πριν και μετά τις ημέρες του Πάσχα στο Μέγαρο Μαξίμου. Στα ναυπηγεία Ελευσίνας βρέθηκε το πρωί της Τρίτης ο κος. Ξενοκώστας, ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ONEX, που έχει την χρήση των ναυπηγείων στο Νεώριο της Σύρου. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η ONEX, ένα μέρος ενεργητικό και παθητικό των ναυπηγείων Ελευσίνας καταλήγει στην εταιρία του Νεωρίου Σύρου. «Κατά συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας «ΝΕΩΡΙΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ», που έλαβε χώρα την 31η Μαΐου 2019, ημέρα Παρασκευή, αποφασίστηκε και εγκρίθηκε η υπογραφή Ιδιωτικού Συμφωνητικού αναφορικά με την Εκδήλωση Ενδιαφέροντος για την απόκτηση από την εταιρεία ONEX ELEFSIS SHIPYARDS, LLC, κατόπιν επικύρωσης του σχετικού Σχεδίου Εξυγίανσης από το αρμόδιο Πολυμελές Πρωτοδικείο δυνάμει του άρθρου 106β και 106δ του ΠτΚ, μέρους του ενεργητικού και παθητικού της θυγατρικής εταιρείας ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Α.Ε.» Ο κος Ξενοκώστας συνομίλησε με τους εργαζομένους και δεν έκρυψε το ενδιαφέρον του για το μέλλον των ναυπηγείων της Ελευσίνας. Φέρεται μάλιστα να είπε ο ισχυρός άνδρας του Νεωρίου πως «το Νεώριο έκανε την αρχή και στη Ελευσίνα μπαίνει η σφραγίδα της Νέας Εποχής για τα Ελληνικά Ναυπηγεία». Ο κος Ξενοκώστας με εργαζομένους κατά τη διάρκεια της ομιλίας του προς τους ανθρώπους των Ναυπηγείων Ελευσίνας.Φωτό: Πηγή Hellas Journal Επιπλέον ο κος Ξενοκώστας ξεκαθάρισε προς τους εργαζομένους που έχουν περάσει πολλά χρόνια τώρα έναν πραγματικό Γολγοθά πως εφόσον πάνε όλα καλά, τα δεδουλευμένα τους δεν πρόκειται να χαθούν. Δήλωσε επίσης πως εργαζόμενοι και νέα διοίκηση είναι μια οικογένεια. Μόλις έγινε γνωστό από την ONEX το deal με τα ναυπηγεία Ελευσίνας, άμεση ήταν και η αντίδραση της Αμερικανικής πρεσβείας που έσπευσε να συγχαρεί γι’ αυτή τη συμφωνία και το μέλλον της ναυπηγικής στην Ελλάδα. Ο Μαραθώνιος των διαβουλεύσεων και ο Υπερ Μαραθώνιος των Πυραυλακάτων Σ’ αυτό το σημείο να θυμίσουμε πως οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Ελευσίνας, εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα ζουν τον δικό τους εργασιακό Γολγοθά, με καθυστέρηση πληρωμών, αναβολές κι ένα αβέβαιο μέλλον. Μοναδικός συμπαραστάτης σ’ αυτό τον δρόμο έχουν το Πολεμικό Ναυτικό και το πρόγραμμα ναυπήγησης των δύο τελευταίων πυραυλακάτων τύπου Ρουσσέν, οι οποίες βέβαια έχουν χρηματοδοτηθεί τρεις φορές κι ακόμη δεν έχουν παραδοθεί. Σίγουρα η ευθύνη δεν ανήκει στους εργαζόμενους. Να θυμίσουμε επίσης ότι πριν τις γιορτές του Πάσχα, πάλι από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, δόθηκαν χρήματα στους εργαζόμενους. Στις 23 Μαϊου που ο υπουργός Άμυνας βρέθηκε στα ναυπηγεία Ελευσίνας και Σκαραμαγκά, λίγες μέρες πριν τις εκλογές, είπε πως η μια εκ των δυο πυραυλακάτων είναι σχεδόν έτοιμη, κατά 90% και η δεύτερη αγγίζει στο 70% των εργασιών. Ωστόσο αξιοσημείωτο είναι πως περίπου έναν μήνα νωρίτερα από το Νεώριο ο κος Αποστολάκης είχε κάνει αναφορά στην ομιλία του σε συνέχιση του προγράμματος των Ρουσσέν στα ναυπηγεία της Σύρου. Κάτι τέτοιο σαφέστατα εκτός της αναβάθμισης του Πολεμικού Ναυτικού με νέα πλοία σημαίνει πολλά και για τους εργαζομένους αλλά ταυτόχρονα για την Ελληνική ναυτοσύνη, η οποία έχει αποδείξει πια είναι και τι μπορεί να κάνει όχι μόνο στο Αιγαίο. Πάντως η εξέλιξη με τη συμφωνία της ONEX με τα ναυπηγεία Ελευσίνας έρχεται λίγες ημέρες μετά από παρουσίαση Αμερικανικών φρεγατών στο Πολεμικό Ναυτικό. Η συγκεκριμένη εταιρία μάλιστα αρχές του χρόνου, όταν είχε συζητήσει με την Ελληνική πλευρά είχε δηλώσει πως γιατί όχι τα πλοία να κατασκευαστούν σε Ελληνικά ναυπηγεία ή το ένα στις Ηνωμένες πολιτείες και τα υπόλοιπα τέσσερα στην Ελλάδα. Σενάρια ή όνειρα μπορεί ο καθένας να κάνει πολλά, το ζήτημα είναι να υπάρξει όντως η ανάσταση των ναυπηγείων που ως ναυτικός λαός, μέσα από εκεί είναι δυνατό να θωρακιστεί πολύ σοβαρά η άμυνα της χώρας.
Έδωσαν τα χέρια ο Πάνος Ξενοκώστας με τον Νικόλαο Ταβουλάρη πριν από λίγες ώρες στα ναυπηγεία Ελευσίνας, με τους εργαζομένους να αισθάνονται ναι μεν πως τα προβλήματά τους μπαίνουν σε μια σειρά αλλά από την άλλη πλευρά να γνωρίζουν πως ακόμη υπάρχει δρόμος μπροστά τους μέχρι να πάρουν την τελική ανάσα ανακούφισης. Μπορεί να βρισκόμαστε περίπου ένας μήνα πριν από τις Εθνικές εκλογές, όμως αυτό δεν ενδιαφέρει καθόλου τους εργαζόμενους που περνούν το μαρτύριο της σταγόνας καθημερινά. Πάντως αυτή η κίνηση είχε προαναγγελθεί κατά κάποιον τρόπο μετά από τις αλλεπάλληλες συναντήσεις και συσκέψεις που είχαν γίνει πριν και μετά τις ημέρες του Πάσχα στο Μέγαρο Μαξίμου. Στα ναυπηγεία Ελευσίνας βρέθηκε το πρωί της Τρίτης ο κος. Ξενοκώστας, ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ONEX, που έχει την χρήση των ναυπηγείων στο Νεώριο της Σύρου. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η ONEX, ένα μέρος ενεργητικό και παθητικό των ναυπηγείων Ελευσίνας καταλήγει στην εταιρία του Νεωρίου Σύρου. «Κατά συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας «ΝΕΩΡΙΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ», που έλαβε χώρα την 31η Μαΐου 2019, ημέρα Παρασκευή, αποφασίστηκε και εγκρίθηκε η υπογραφή Ιδιωτικού Συμφωνητικού αναφορικά με την Εκδήλωση Ενδιαφέροντος για την απόκτηση από την εταιρεία ONEX ELEFSIS SHIPYARDS, LLC, κατόπιν επικύρωσης του σχετικού Σχεδίου Εξυγίανσης από το αρμόδιο Πολυμελές Πρωτοδικείο δυνάμει του άρθρου 106β και 106δ του ΠτΚ, μέρους του ενεργητικού και παθητικού της θυγατρικής εταιρείας ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Α.Ε.» Ο κος Ξενοκώστας συνομίλησε με τους εργαζομένους και δεν έκρυψε το ενδιαφέρον του για το μέλλον των ναυπηγείων της Ελευσίνας. Φέρεται μάλιστα να είπε ο ισχυρός άνδρας του Νεωρίου πως «το Νεώριο έκανε την αρχή και στη Ελευσίνα μπαίνει η σφραγίδα της Νέας Εποχής για τα Ελληνικά Ναυπηγεία». Ο κος Ξενοκώστας με εργαζομένους κατά τη διάρκεια της ομιλίας του προς τους ανθρώπους των Ναυπηγείων Ελευσίνας.Φωτό: Πηγή Hellas Journal Επιπλέον ο κος Ξενοκώστας ξεκαθάρισε προς τους εργαζομένους που έχουν περάσει πολλά χρόνια τώρα έναν πραγματικό Γολγοθά πως εφόσον πάνε όλα καλά, τα δεδουλευμένα τους δεν πρόκειται να χαθούν. Δήλωσε επίσης πως εργαζόμενοι και νέα διοίκηση είναι μια οικογένεια. Μόλις έγινε γνωστό από την ONEX το deal με τα ναυπηγεία Ελευσίνας, άμεση ήταν και η αντίδραση της Αμερικανικής πρεσβείας που έσπευσε να συγχαρεί γι’ αυτή τη συμφωνία και το μέλλον της ναυπηγικής στην Ελλάδα. Ο Μαραθώνιος των διαβουλεύσεων και ο Υπερ Μαραθώνιος των Πυραυλακάτων Σ’ αυτό το σημείο να θυμίσουμε πως οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Ελευσίνας, εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα ζουν τον δικό τους εργασιακό Γολγοθά, με καθυστέρηση πληρωμών, αναβολές κι ένα αβέβαιο μέλλον. Μοναδικός συμπαραστάτης σ’ αυτό τον δρόμο έχουν το Πολεμικό Ναυτικό και το πρόγραμμα ναυπήγησης των δύο τελευταίων πυραυλακάτων τύπου Ρουσσέν, οι οποίες βέβαια έχουν χρηματοδοτηθεί τρεις φορές κι ακόμη δεν έχουν παραδοθεί. Σίγουρα η ευθύνη δεν ανήκει στους εργαζόμενους. Να θυμίσουμε επίσης ότι πριν τις γιορτές του Πάσχα, πάλι από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, δόθηκαν χρήματα στους εργαζόμενους. Στις 23 Μαϊου που ο υπουργός Άμυνας βρέθηκε στα ναυπηγεία Ελευσίνας και Σκαραμαγκά, λίγες μέρες πριν τις εκλογές, είπε πως η μια εκ των δυο πυραυλακάτων είναι σχεδόν έτοιμη, κατά 90% και η δεύτερη αγγίζει στο 70% των εργασιών. Ωστόσο αξιοσημείωτο είναι πως περίπου έναν μήνα νωρίτερα από το Νεώριο ο κος Αποστολάκης είχε κάνει αναφορά στην ομιλία του σε συνέχιση του προγράμματος των Ρουσσέν στα ναυπηγεία της Σύρου. Κάτι τέτοιο σαφέστατα εκτός της αναβάθμισης του Πολεμικού Ναυτικού με νέα πλοία σημαίνει πολλά και για τους εργαζομένους αλλά ταυτόχρονα για την Ελληνική ναυτοσύνη, η οποία έχει αποδείξει πια είναι και τι μπορεί να κάνει όχι μόνο στο Αιγαίο. Πάντως η εξέλιξη με τη συμφωνία της ONEX με τα ναυπηγεία Ελευσίνας έρχεται λίγες ημέρες μετά από παρουσίαση Αμερικανικών φρεγατών στο Πολεμικό Ναυτικό. Η συγκεκριμένη εταιρία μάλιστα αρχές του χρόνου, όταν είχε συζητήσει με την Ελληνική πλευρά είχε δηλώσει πως γιατί όχι τα πλοία να κατασκευαστούν σε Ελληνικά ναυπηγεία ή το ένα στις Ηνωμένες πολιτείες και τα υπόλοιπα τέσσερα στην Ελλάδα. Σενάρια ή όνειρα μπορεί ο καθένας να κάνει πολλά, το ζήτημα είναι να υπάρξει όντως η ανάσταση των ναυπηγείων που ως ναυτικός λαός, μέσα από εκεί είναι δυνατό να θωρακιστεί πολύ σοβαρά η άμυνα της χώρας.
Περί ευθύνης: Τo
sv7bot.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε
σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις
απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και
διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου
τα εντοπίζουμε. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών,
επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην
αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή
συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.