Σάββατο, 20 Ιουλίου 2013

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΚΑΝΟΥΝ.



Για όσους δεν γνωρίζουν τι θα πει Έλληνας και Ελλάδα που “τάχα” πάει για φούντο….

1. Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση είναι η Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450.000 τετρ. χιλιόμετρα), αφού εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου (περιλαμβανομένης της Κύπρου μας) και από το τριεθνές στον Έβρο ως ανοιχτά της Λιβύης. Θέλεις ΔΥO ώρες ταξίδι με το αεροπλάνο για να πας από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου (Λάρνακα).
Σαν να πετάς δηλαδή από τις Βρυξέλλες προς τη Μασσαλία.
2. Στον κόσμο ζουν συνολικά 17.000.000 Ελλαδίτες, Κύπριοι,
Βορειοηπειρώτες, Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι, Τενέδιοι κλπ.
3. Είμαστε 2οι στον κόσμο σε καταθέσεις στην Ελβετία.
4. Δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες τον χρόνο και διαθέτουμε μια
σημαντική τουριστική βιομηχανία.
5. Έχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν κάθε  είδος πλοίου .
6. Έχουμε βιομηχανίες αμαξωμάτων που κατασκευάζουν  βαρέα φορτηγά, λεωφορεία, τρόλεϊ, βαγόνια τραίνων, επικαθήμενα, μπετονιέρες, βυτία κλπ.
7. Διαθέτουμε 2.400 υπερδεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά πλοία   είμαστε έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500 τεράστια τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες -5οι στον κόσμο.
8. Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα, 3οι στις ελιές, 3οι
παγκοσμίως στον κρόκο, στα ακτινίδια, στα ροδάκινα.
9. Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο, 1οι σε λευκόλιθο, 1οι στον κόσμο σε υδρομαγνησίτη, 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι), 2οι παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι), 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη (2.174.000 τόννοι), 1οι και σε χρωμίτη, 1οι και σε ψευδάργυρο, 1οι και σε αλουμίνα.
10. Έχουμε την 2η καλύτερη Πολεμική Αεροπορία στο ΝΑΤΟ (μετά τις ΗΠΑ, ενώ οι Τούρκοι είναι προτελευταίοι), ενώ έχουμε και το 2ο καλύτερο Πολεμικό Ναυτικό στο ΝΑΤΟ, με την Τουρκία να είναι ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!
11. Έχουμε νοτίως της Κρήτης 175 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο, το 3ο μεγαλύτερο κοίτασμα παγκοσμίως. Εντωμεταξύ ο χρυσός που υπάρχει στην Θράκη μας αξίζει 38 δις ευρώ. Έχουμε εκεί, στην Μακεδονία και την Θράκη , τα 3 μεγαλύτερα κοιτάσματα χρυσού της Ευρώπης. Η αξία του πετρελαίου και του αερίου μας είναι – κρατηθείτε – 10.000.000.000.000 (10 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΆΡΙΑ !) όπως αναφέρει τοΓεωλογικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ, το ΥΣΓΣ.
Αυτή τη χώρα πάνε να ξεπουλήσουν για 340 δις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Φορολόγηση ΙΧ με βάση την αξία τους

Ανατροπές στο φορολογικό καθεστώς των ΙΧ αυτοκινήτων προωθεί το υπουργείο Οικονομικών, με τον υπολογισμό του φόρου με βάση την αγοραία αξία του οχήματος και συντελεστές απομείωσης ανάλογα με την παλαιότητα και όχι τον κυβισμό, όπως ισχύει σήμερα.
Ο υπολογισμός του φόρου με βάση την αγοραία αξία του οχήματος θα επιφέρει αλυσιδωτές αλλαγές στα τεκμήρια διαβίωσης, στον φόρο πολυτελείας και στα τέλη κυκλοφορίας και αναμένεται να επιβαρύνει φορολογ
Ο υπολογισμός του φόρου με βάση την αγοραία αξία του οχήματος θα επιφέρει αλυσιδωτές αλλαγές στα τεκμήρια διαβίωσης, στον φόρο πολυτελείας και στα τέλη κυκλοφορίας και αναμένεται να επιβαρύνει φορολογικά τα μεσαίου κυβισμού και να ελαφρύνει τα μεγάλου κυβισμού
Το μέτρο θα επιφέρει αλυσιδωτές αλλαγές στα τεκμήρια διαβίωσης, στον φόρο πολυτελείας και στα τέλη κυκλοφορίας και αναμένεται να επιβαρύνει φορολογικά τα μεσαίου κυβισμού και να ελαφρύνει τα μεγάλα κυβικά.
Σύμφωνα με παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, το νέο σύστημα προσδιορισμού της φορολογητέας αξίας των αυτοκινήτων εντάσσεται στο πλαίσιο της κατάρτισης του περιουσιολογίου, όπου για κάθε φορολογούμενο θα υπάρξει αναλυτική καταγραφή της εισοδηματικής του κατάστασης, καθώς και της ακίνητης και κινητής περιουσίας του.
Το εναρκτήριο λάκτισμα για τις ανατροπές στη φορολογία των ΙΧ δόθηκε από τον υφυπουργό Οικονομικών Γιώργο Μαυραγάνη, με τη σύσταση άτυπης επιτροπής εμπειρογνωμόνων, η οποία θα πρέπει έως τα μέσα Σεπτεμβρίου να παραδώσει πόρισμα προτάσεων για τον τρόπο φορολόγησης των ΙΧ με βάση την αξία και όχι τον κυβισμό, καθώς η κεντρική κατεύθυνση είναι να αντικατασταθεί το στοιχείο του κυβισμού από την αγοραία αξία.
Ουσιαστικά οι προωθούμενες αλλαγές στον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας του αυτοκινήτου θα επηρεάσουν τα τεκμήρια διαβίωσης και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ο οποίος υπολογίζεται με βάση τα τεκμήρια. Αν και από το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών λείπουν οι ακριβείς παράμετροι του νέου συστήματος, ωστόσο παράγοντες της αγοράς διαβλέπουν φορολογική επιβάρυνση των αυτοκινήτων μικρού και μεσαίου κυβισμού και ελάφρυνση των μεγάλου κυβισμού και κυρίως αυτών με παλαιότητα άνω των 10 ετών.
Τα σενάρια που εξετάζει η αρμόδια επιτροπή για τον υπολογισμό της αγοραίας αξίας του οχήματος προβλέπουν τη χρήση του τιμοκαταλόγου που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τις αποζημιώσεις των εργοστασιακών τιμών, με βάση τις οποίες υπολογίζεται το τέλος ταξινόμησης κατά τον εκτελωνισμό των αυτοκινήτων ή συνδυασμός και των δύο. Επί αυτών των τιμών θα εφαρμόζονται συντελεστές απομείωσης της αξίας ανάλογα με τα έτη κυκλοφορίας.
Με το ισχύον καθεστώς το ετήσιο τεκμήριο διαβίωσης υπολογίζεται με βάση τον κυβισμό και έτσι επιβαρύνονται δυσανάλογα αυτοκίνητα που η αγοραία τιμή τους δεν απέχει σημαντικά από άλλα χαμηλότερου κυβισμού. Είναι χαρακτηριστικό ότι ΙΧ 1.400 κυβικών εκατοστών ηλικίας 4 ετών επιβαρύνεται με τεκμήριο διαβίωσης 5.000 ευρώ και ένα άλλο 3.000 κυβικών ίδιας παλαιότητας έχει τεκμήριο 18.000 ευρώ, αν και η αγοραία τιμή του είναι υψηλότερη κατά περίπου 9.000 ευρώ. Η ίδια μεγάλη ψαλίδα υπάρχει και στα τέλη κυκλοφορίας, όπου για το πρώτο ανέρχονται σε 140 ευρώ και για το δεύτερο σε 880 ευρώ.
Δικαιότερο σύστημα
«Πιλότος» για τις δαπάνες διαβίωσης
Στελέχη του υπουργείου Οικονομικών επισημαίνουν ότι στόχος των αλλαγών στη φορολογία των ΙΧ αυτοκινήτων είναι ένα δικαιότερο σύστημα με την άρση των στρεβλώσεων και των αδικιών που δημιουργεί σήμερα ο υπολογισμός των φόρων και των τελών με βάση το στοιχείο του κυβισμού. Σημειώνουν ακόμα ότι η εφαρμογή των αγοραίων τιμών θα αποτελέσει πιλότο για τους ελέγχους και τον ακριβή προσδιορισμό των δαπανών διαβίωσης των φορολογουμένων, στο πλαίσιο του νέου περιουσιολογίου.

Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2013

Τα φίλτρα που θεσπίστηκαν φέτος μπλοκάρουν την επιστροφή ΦΠΑ

Μεταξύ σφύρας και άκμονος κινούνται οι διαδικασίες για τη φετινή επιστροφή του ΦΠΑ (εισοδήματα 2012) στους αγρότες, με τους χειριστές του θέματος να μην αποκλείουν, τελικά, ακόμα και το ενδεχόμενο επιστροφής στο παλιό καθεστώς, προκειμένου να ολοκληρωθεί η απόδοση του φόρου στους δικαιούχους και να μην δημιουργηθεί εκρηκτική κατάσταση στις τάξεις των αγροτών.
Φαινεται ότι τα όρια τέθηκαν με βάση παλιότερες και σε αρκετές περιπτώσεις πολύ χαμηλότερες τιμές διάθεσης των αγροτικών προϊόντων, απ’ αυτές πούλησαν οι παραγωγοί.Φαινεται ότι τα όρια τέθηκαν με βάση παλιότερες και σε αρκετές περιπτώσεις πολύ χαμηλότερες τιμές διάθεσης των αγροτικών προϊόντων, απ’ αυτές πούλησαν οι παραγωγοί.
Όσο προχωράει η συγκέντρωση των στοιχείων από τις οικονομικές αρχές τόσο και γίνεται σαφής η δραματική απόκλιση που υπάρχει ανάμεσα στις αντικειμενικές τιμές που έχουν θεσπισθεί για την οριοθέτηση των επιστροφών φόρου και χρημάτων που αντιστοιχούν με βάση τα πραγματικά τιμολόγια που προσκομίζουν οι αγρότες.

Η πρώτη αίσθηση που υπάρχει είναι ότι ο καθορισμός των ορίων που τέθηκαν έγινε με βάση παλιότερες και σε αρκετές περιπτώσεις πολύ χαμηλότερες τιμές διάθεσης των αγροτικών προϊόντων, απ’ αυτές με τις οποίες πούλησαν τα προϊόντα τους οι παραγωγοί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η σταφίδα η οποία με βάση το αντικειμενικό σύστημα έχει μια τιμή 84 λεπτά το κιλό, όταν είναι γνωστό ότι οι παραγωγοί τον περασμένο χρόνο πούλησαν τη σοδειά τους με τιμή πάνω από τα 1,20 ευρώ το κιλό. Αυτό και μόνο έχει σαν αποτέλεσμα οι περισσότερες από τις αιτήσεις επιστροφής να βγαίνουν στο «κόκκινο» βάσει ορίων και να πρέπει να επανεξετασθούν μετά από υποβολή ένστασης του αιτούντος την επιστροφή.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ακόμα και οι αρμόδιοι του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων αναγνωρίζουν το πρόβλημα που υπάρχει στη θέσπιση των ορίων από την πλευρά των αρμόδιων αρχών του υπουργείου Οικονομικών, ωστόσο, κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να θέσει το θέμα επί τάπητος και αρκούνται στη γνωστή διαδικασία της μετάθεσης ευθυνών που εντείνει το αδιέξοδο.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι παρά τις πληροφορίες που διέρρεαν στις αρχές της εβδομάδος ότι επίκειται σύσκεψη με τη συμμετοχή εκπροσώπων του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και του υπουργείου Οικονομικών, μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές η σύσκεψη δεν είχε γίνει, με αποτέλεσμα κανείς να μην γνωρίζει τι τελικά θα ισχύσει και πως θα καταστεί δυνατή η επιστροφή του φόρου στους πραγματικούς δικαιούχους, έστω και στις αρχές Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό των κυβερνητικών αξιωματούχων επί του θέματος. Από την άλλη πλευρά, φωνές «απελευθέρωσης» της όλης διαδικασίας ακούγονται και από τις συνεταιριστικές οργανώσεις που έχουν εμπλακεί στη συγκέντρωση και υποβολή των στοιχείων για την επιστροφή του ΦΠΑ, καθώς οι πρώην ΕΑΣ είναι οι βασικοί αποδέκτες των διαμαρτυριών που εκδηλώνονται από την πλευρά των παραγωγών.


Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013

Απαγορεύονται πορείες και συγκεντρώσεις σε όποιο δρόμο περάσει ο Σόιμπλε ?

1855031.jpgΜε μία ανακοίνωση της ΕΛΑΣ δημοσιεύεται η απόφαση του αρχηγείου της Αστυνομίας με την οποία απαγορεύονται όλες οι συναθροίσεις και συγκεντρώσεις σε όλο το κέντρο της Αθήνας την Πέμπτη,...
λόγω της επίσκεψης στη χώρα μας του υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.
Επί της ουσίας πρόκειται για το μεγαλύτερο μέρος του κέντρου – και όχι μόνο – ενώ προκαλεί εντύπωση το γεγονός πως η απόφαση γνωστοποιείται και ισχύει αν και δεν έχει οργανωθεί κάποιοι συλλαλητήριο ή οργανωμένη αντίδραση στον ερχομό του Γερμανού υπουργού. 
Η ανακοίνωση της Αστυνομίας αναφέρει σχετικά:
«Ανακοινώνεται ότι με Απόφαση του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Αττικής, αύριο (18 Ιουλίου 2013), ημερομηνία επίσκεψης στη χώρα μας του Υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας κ. Β. Σόιμπλε, λόγω των μέτρων ασφάλειας και των ρυθμίσεων κυκλοφορίας των οχημάτων, δεν επιτρέπονται, κατά το χρονικό διάστημα από ώρα 09.00 έως 20.00, οι δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις και πορείες στην περιοχή που περικλείεται από τις οδούς – λεωφόρους:
Β. Αμαλίας (από τη συμβολή της με την Β. Όλγας) – αριστερά Σουρή – συνέχεια Ναυάρχου Νικοδήμου – δεξιά Βουλής – δεξιά Κολοκοτρώνη – συνέχεια Αμερικής – δεξιά Ακαδημίας – αριστερά Κανάρη – συνέχεια Πατριάρχου Ιωακείμ – αριστερά Μαρασλή – δεξιά Δεινοκράτους – αριστερά Αριστοδήμου – δεξιά Αθηναίων Εφήβων – συνέχεια Κόνιαρη – δεξιά Τσόχα – αριστερά Σούτσου Δ. – συνέχεια Πανόρμου – αριστερά Κηφισίας – δεξιά Κατεχάκη – αριστερά Καπετάν Χρονά – δεξιά Βλαχάκη – δεξιά Μεσογείων – αριστερά Μιχαλακοπούλου – αριστερά Διονυσίου Αιγινίτου – δεξιά Ποταμιανού Ηλία – συνέχεια Ίωνος Δραγούμη – αριστερά Β. Αλεξάνδρου – δεξιά Ευφρονίου – αριστερά Σπ. Μερκούρη – δεξιά Ευτυχίδου – Πλατεία Πλαστήρα – δεξιά Αρχιμήδους – δεξιά Μ. Μουσούρου – δεξιά Αρδηττού – αριστερά Β. Όλγας 
(μέχρι τη συμβολή της με τη Β. Αμαλίας), όπως και κατά μήκος των τμημάτων των ανωτέρω οδών που αποτελούν τα όρια της εν λόγω περιοχής, στο τμήμα της Αττικής Οδού από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών « Ελ. Βενιζέλος » έως τον κόμβο της Περιφερειακής Υμηττού με τη Λ. Κατεχάκη, στο τμήμα της Λ. Κα τεχάκη από την έξοδο της Περιφερειακής Υμηττού έως τη συμβολή της με τη Λ. Μεσογείων και σε βάθος ακτίνας εκατό 100 μέτρων, ένθεν και ένθεν προαναφερόμενων τμημάτων οδών (Αττική Οδός – Λ. Κατεχάκη), όπως και επί των γεφυρών, ανισόπεδων κόμβων, διαβάσεων που υφίστανται κατά το μήκος τους, καθώς και στην ευρύτερη περιοχή τοπικής αρμοδιότητας Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Αερολιμένα Αθηνών».
 

«Έτσι κατέρριψα τον Σμηναγό Ηλιάκη» – Αποκάλυψη του Τούρκου πιλότου

 etsi-katerripsa-ton-sminago-iliaki---apokalypsi-tou-tourkou-pilotou-1-315x236


Σοκ! Ο Τούρκος πιλότος που κατέρριψε τον Σμηναγό Ηλιάκη αποκαλύπτει: «Καταρρίψαμε τον Ηλιάκη! Και οι Έλληνες απάντησαν κι αυτοί με κατάρριψη»!...
Ο Φάκελος της κατάρριψις του Σμηναγού Ηλιάκη πρέπει να ανοίξει Από το Τουρκικό Υπουργείο Άμυνας ανασύρουμε το φάκελο του θανάτου του ηρωικού σμηναγού, Κώστα Ηλιάκη στις 23 Μαΐου 2010, στην περιοχή της Καρπάθου.
Στο φάκελο αυτό υπάρχει η συγκλονιστική κατάθεση του Τούρκου πιλότου του F16, Χαλί Ιμπραήμ, ο οποίος αποκαλύπτει ότι κατέρριψε τον Ηλιάκη με πύραυλο.
Την Τρίτη 23 Μαΐου 2010 το ραντάρ της Κρήτης έχει εντοπίσει μια τουρκική φρεγάτα, που πλέει στην περιοχή της Καρπάθου και δύο τούρκικα αεροπλάνα F16 RF-4, που κινούνται για την προστασία της φρεγάτας. Αμέσως από τα Χανιά απογειώνονται δύο F16 για να αναχαιτίσουν τους Τούρκους. Στο ένα από αυτά χειριστής είναι ο σμηναγός Κώστας Ηλιάκης, ο οποίος με κατάλληλους χειρισμούς μπαίνει ανάμεσα στα δύο τουρκικά για να πάρει τα νούμερά τους και να φωτογραφίσει τα όπλα που φέρουν
. Εκείνη την στιγμή ο Χαλί Ιμπραήμ με το F16 έρχεται πίσω από τον Ηλιάκη και ο δεύτερος Έλληνας πιλότος έρχεται πίσω από το δεύτερο Τούρκο πιλότο και τον εγκλωβίζει στο ραντάρ των πυραύλων του. Από και πέρα αρχίζει η περιγραφή του Χαλί Ιμπραήμ, στην κατάθεσή του στο υπουργείο Άμυνας της Τουρκίας.
«Ζήτησα από τον Έλληνα πιλότο να απομακρυνθεί από τον σχηματισμό μας, ενώ με κατάλληλο ελιγμό τον εγκλωβίζω στο δικό μου σύστημα ραντάρ των πυραύλων μου. Ο Έλληνας πιλότος δεν έφυγε, συνεννοήθηκα με το συμπολεμιστή μου στο δεύτερο αεροπλάνο και αντιμετώπισα την κατάσταση με εκτόξευση πυραύλου. Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπέλυσε και αυτός έναν πύραυλο και βρήκε τον συνάδελφό μου χειριστή στο RF-4 στο φτερό και τον κατέρριψε». Είναι η πρώτη φορά που αποκαλύπτεται ότι η κατάρριψη του ηρωικού Κώστα Ηλιάκη δεν ήταν ένα ατύχημα στον αέρα, αλλά μια καθαρή επιθετική πολεμική ενέργεια των Τούρκων πιλότων, γεγονός που έχει αποκρυφτεί επιμελώς μέχρι σήμερα.
Σχόλιο : Η αποκάλυψη της κατάθεσης του Τούρκου πιλότου έγινε από τον δημοσιογράφο Κ. Χαρδαβέλα

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

Η Welt για το πρωτοσέλιδο της Real News

 Η Welt για το πρωτοσέλιδο της Real News
Η Welt για το πρωτοσέλιδο της Real News
 Εκτενές δημοσίευμα για το σημερινό πρωτοσέλιδο της Real News με τίτλο «Κύριε Σόιμπλε φέρτε πίσω τα κλεμμένα!» φιλοξενεί και η γερμανική εφημερίδα Welt.
«Με μία επίσκεψη στη χώρα, στην οποία έχει δαιμονοποιηθεί ως η αιτία όλης της δυστυχίας του ελληνικού λαού, ο υπουργός Οικονομικών, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, θέλει να ‘κερδίσει’ τις καρδιές των Ελλήνων και να τους αλλάξει τη γνώμη για τη Γερμανία και τη λιτότητα. Δεν ακούγεται και πολύ καλό αυτό…» γράφει η γερμανική εφημερίδα ενώ λίγο πιο πάνω δεσπόζει το πρωτοσέλιδο της Real News με τον τίτλο στα γερμανικά: «Herr Schäuble, bringen Sie das gestohlene zurück!»
Το δημοσίευμα της Welt παραθέτει και την ανοιχτή επιστολή του «Έλληνα, ήρωα πολέμου και αγωνιστή κατά της χούντας» Μανώλη Γλέζου, που δημοσιεύτηκε στην Real News αυτής της Κυριακής, σημειώνοντας, ότι «ο Σόιμπλε δεν δικαιούται να επισκεφθεί την Ελλάδα».
«’Κύριε Σόιμπλε,
Θα θέλαμε να σας καλωσορίσουμε στην Ελλάδα, αν ερχόσασταν ως φιλοξενούμενος’ γράφει. ‘Αλλά έρχεστε σαν επικυρίαρχος. Και δεν το δικαιούστε. (…) Τον περασμένο Απρίλιο με αναγκάσατε να σας χαρακτηρίσω ανιστόρητο, όταν χαρακτηρίσατε μη νόμιμες τις διεκδικήσεις μας’. Με αυτές τις διεκδικήσεις ο Γλέζος εννοεί την αποπληρωμή των γερμανικών πολεμικών αποζημιώσεων και την επιστροφή των πολιτισμικών αγαθών που λεηλατήθηκαν» εξηγεί η Welt και συνεχίζει με την επιστολή του κ. Γλέζου:
«’Θα συνεχίσουμε να τις διεκδικούμε. Η επανάληψη είναι η μητέρα της Μαθήσεως’ αναφέρει ο Γλέζος. ‘Σας επαναλαμβάνω λοιπόν ότι δικαιούμαστε και θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε: την επιστροφή του αναγκαστικού δανείου, τις επανορθώσεις λόγω βλαβών στις υποδομές της χώρας και την επιστροφή των κλαπέντων αρχαιολογικών θησαυρών. Δεν θα επαναλάβω τα ποσά, γιατί τα γνωρίζετε πολύ καλά’ γράφει ο Γλέζος στη συνέχεια. Τα ποσά στα οποία αναφέρεται ποικίλλουν από 54 έως 162 δισεκατομμύρια ευρώ, χωρίς τους τόκους, από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Στο τέλος ο Γλέζος γράφει: ‘Και για ακόμη μια φορά θα σας το πω: Δεν επαιτούμε. Απαιτούμε. Δεν επιζητούμε εκδίκηση αλλά δικαίωση’».
H Welt αναφέρεται στη συνέχεια και στην επιστολή του κ. Γλέζου που είχε φιλοξενηθεί στο παρελθόν στην ηλεκτρονική της έκδοση και απευθυνόταν στους Γερμανούς αναγνώστες της. 
Στο πρωτοσέλιδο της Real News αναφέρονται και:
η γερμανική εφημερίδα Hamburger Abendblatt

Η αυστριακή εφημερίδα, Die Presse:

Σοκαριστικές αποκαλύψεις του Γιώργου Τράγκα: Από τι έφυγε ο Χριστόδουλος;


Σοκαριστικές αποκαλύψεις του Γιώργου Τράγκα: Από τι έφυγε ο Χριστόδουλος;

Στην εκπομπή του στον ΣΚΑΪ, "Ελεύθερος Σκοπευτής", ο Γιώργος Τράγκας αφιέρωσε ολόκληρη την ώρα του μιλώντας για τα αίτια τέλους  του αρχιεπισκόπου 



Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2013

ΔΕΙΤΕ πως τα LIDL προκαλούν ασύστολα!!!

ΔΕΙΤΕ πως τα LIDL προκαλούν ασύστολα!!!







Όλοι γνωρίζουμε ότι ο ΦΠΑ στην παραμεθόριο είναι μειωμένος για ευνόητους λόγους. Κυρίως όμως είναι μία “παροχή” του άθλιου κρατιδίου στους ακρίτες ώστε να υπάρχει μία ανταγωνιστικότητα στις τιμές.
Όλοι επίσης γνωρίζουμε τι ακριβώς σημαίνει ΦΠΑ. Αυτό βεβαίως ισχύει για τους τυροπιτάδες, τους μεροκαματιάρηδες, το πόπολο. Όχι για τα γερμανά με την αστείρευτη χρηματοδότηση που μεταχειρίζονται κάθε πιθανή μορφή φοροαποφυγής, όπως τα “μαγαζάκια Lidl” που ιδρύονται ως ΟΕ. Έτσι, για να κοροϊδέψουμε στα μούτρα τους ιθαγενείς. Δείτε λοιπόν τι κάνει η Lidl με τον ΦΠΑ:
Απόδειξη πώλησης από την Καλλιθέα (κέντρο, με κανονικό ΦΠΑ)
lidl-2
Δείτε τώρα απόδειξη πώλησης από την ΣΑΜΟ, όπου έχει μειωμένο ΦΠΑ.
lidl-3
Όπως παρατηρείτε, ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ! Δηλαδή ο μειωμένος ΦΠΑ για τους ακρίτες, γίνεται κέρδος στις τσέπες των Γερμανών που γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια το κρατίδιο, τους ακρίτες, τους ιθαγενείς καταναλωτές.
Και επειδή το κράτος έχει αποδείξει την “δυναμική” του, στις περιπτώσεις της Siemens, των υποβρυχίων, της Hoechtief που πήρε τον ΦΠΑ και έφυγε κλπ κλπ, βρέθηκε ένας Έλληνας πολίτης που είχε τα κότσια, μάζεψε τα στοιχεία και έκανε την καταγγελία.
lidl-4
Και τι έγινε; Σύμφωνα με την Α1 και αυτά που είπε ο Καρατζαφέρης στην εκπομπή του, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ! Στις καλένδες η “έρευνα”. Αν όμως ήταν κανένας δύστυχος Έλληνας τυροπιτάς από την Ύδρα, θα τον είχαν ξεσκίσει. Θα τον είχαν λιώσει. Αρχές, “μνημονιακοί”, ΜΜ”Ε”, παρουσιάζοντας τον περίπου ως την αιτία που …πτωχεύσαμε!

Η αλήθεια βέβαια είναι πως το μέγιστο μερίδιο ευθύνης όντως είναι δικό μας. Είτε ως ψηφοφόροι είτε ως καταναλωτές. Είναι καιρός να κατανοήσουμε τι δύναμη έχει τόσο το Ευρώ μας, όσο και η ψήφος μας. Αλλιώς θα είμαστε η ντροπή για την γενιά και τα παιδιά μας.