Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011

Μας βούλιαξαν τα ανθρωπάκια ...φέρτε πίσω τους ηγέτες





















«Μετά τη μεγάλη ύφεση του 2008-09, δυο πράγματα περιμέναμε από τους ηγέτες της Δύσης:

Πρώτον, να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης, και να μας δείξουν ότι και θέλουν, και μπορούν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα με την αίσθηση του επείγοντος, και όχι με αναβολές.

Δεύτερον, να δείξουν ότι μπορούν να βάλουν στην άκρη τα κομματικά μικροσυμφέροντα και τις συγκρούσεις, για χάρη του γενικότερου καλού.

Και στα δυο, η πολιτική τάξη της Δύσης απέτυχε, και θα μείνει στην ιστορία ως η χειρότερη μετά το τέλος του Β`ΠΠ».

Στη συνέχεια, ο φιλελεύθερος οικονομολόγος κατηγορεί την ευρωπαϊκή και αμερικανική ηγεσία για «έλλειψη οράματος». Όπως λέει, η ελληνική κρίση θα έπρεπε να είχε αντιμετωπιστεί δραστικά από πέρσι. «…είτε με μείωση του χρέους της είτε με ολική διάσωση. Αντί για αυτό, οι Ευρωπαίοι ηγέτες καταναλώθηκαν σε άσκοπες συζητήσεις, εκτός και αν ο σκοπός τους ήταν να προκαλέσουν χάος στις αγορές. Το πραγματικό δημοσιονομικό πρόβλημα οφείλεται στη γήρανση του πληθυσμού. Το συζητάνε όμως αυτό οι πολιτικοί; Όχι. Το θεωρούν επικίνδυνο ως ζήτημα, αφού οι ηλικιωμένοι αποτελούν κρίσιμο κομμάτι του εκλογικού σώματος και μεγάλη πηγή ψήφων.

Από την άλλη, οι μελλοντικές γενιές δεν ψηφίζουν. Και άρα, αυτές οι μέτριες ηγεσίες δεν ενδιαφέρονται για αυτές».

Στην Ευρώπη, λέει, οι αρχηγοί των κρατών που κινδυνεύουν, δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να κατηγορούν τους Γερμανούς για τις δικές τους αδυναμίες.

Αυτό κάνουν και οι Γάλλοι, αλλά η κατάσταση του δημοσίου χρέους τους είναι τέτοια, που σύντομα οι αγορές θα αρχίσουν να ασχολούνται μαζί του.

Η Angela Merkel δεν δείχνει να κατανοεί τις χρηματαγορές, και οι κατά καιρούς αλλοπρόσαλλες δηλώσεις της, δεν βοηθούν καθόλου.

Εν ολίγοις, αυτό που λείπει κατά τον Alesina είναι η στιβαρή ηγεσία.

«Φέρτε μας πίσω την Thatcher, τον Reagan, τον Clinton, τον Blair και τον Kohl πριν είναι αργά…», λέει.


Γράφει ο Alberto Alesina στην Corriere della Sera 
Πηγή

Εμ καταλάβαμε το μισό νησί… Εμ ιδρύσαμε ξεχωριστό ψευτο-κράτος… Και τώρα θέλουμε μερίδιο από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο !!

POSTED ON -

Τουρκοκυπριακή εφημερίδα Αφρίκα 20-8-2011

Τι θα πει Kυπριακή Δημοκρατία ;
 
Θα πει κοινό κράτος Ρωμιών΄-Τούρκων…
Έτσι θα έπρεπε ο πλούτος της θάλασσας να είναι κοινός, έτσι δεν είναι ;

Εμείς εδώ και 48 χρόνια αποκοπήκαμε από εκείνη την δημοκρατία…
Ιδρύσαμε στον βορά ένα ξεχωριστό κράτος…
Και τινάξαμε στον αέρα με τα ίδια μας τα χέρια τον συνεταιρισμό μας…

Τώρα που μυριστήκαμε πετρέλαιο θυμηθήκαμε πάλι τον συνεταιρισμό μας…
Και μάλιστα προσπαθούμε να αποδείξουμε σε όλη την παγκόσμια κοινότητα ότι δεν φύγαμε μόνοι μας από αυτόν τον συνεταιρισμό αλλά ότι οι Ρωμιοί μας πέταξαν έξω δια των όπλων…
Έστω και αν όλοι ξέρουν και θυμούνται καλά εκείνες τις μέρες…

Ακόμα και υπουργός μας που είχε θελήσει να επιστρέψει στην Κυπριακή Δημοκρατία είχε εμποδιστεί από την οργάνωση ΤΜΤ.
Ακόμα και στο σπίτι του υπουργού υγείας Νιαζί Μανιερά δεν είχαν σκάσει δυναμίτες ;
Φυσικά και το φυσικό αέριο και πετρέλαιο στην Μεσόγειο είναι και δικό μας δικαίωμα…
Το δικαίωμα μας όμως αυτό αφαιρείται από αυτούς που ίδρυσαν ξεχωριστό κράτος στον βορά και επιμένουν σε αυτό.

Εμ καταλάβαμε το μισό νησί…

Εμ ιδρύσαμε ξεχωριστό κράτος…

Και τώρα θέλουμε να μας δώσουν μερίδιο από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο ;

Μα εμείς ούτε καν να μυρίσουν το Μαράσι δεν θα τους αφήσουμε…

Μα γίνεται τέτοια λεηλασία ;


Πηγή

Το Ελληνικό υπερ-όπλο δοκιμάστηκε επιτυχώς, αλλά δεν... βόλευε κάποιους



  • Έλληνες τεχνικοί “τύφλωσαν” Τουρκικά F-16 στα 35 μίλια! Γι’ αυτό έβαλαν στα αζήτητα το σύστημα!! Τι αποκαλύπτει απόρρητο έγγραφο
Σε συνέχεια της προηγούμενης αποκάλυψης για το Ελληνικό υπερόπλο που μένει στα αζήτητα…
Η αποκάλυψη για ερευνητικό πρόγραμμα πέντε επιστημόνων σχετικά με τη σχεδίαση ενός πρωτοποριακού συμπλέγματος ραντάρ-υπερόπλου,που ανεξήγητα μένει στα συρτάρια,δυστυχώς δεν είναι η μόνη περίπτωση. Όπως αποκαλύπτεται, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που από ελληνικά μυαλά και χέρια έχουν προκύψει σημαντικές ιδέες και ανακαλύψεις οι οποίες πάντα δεν προχωρούν στην υλοποίηση με φθηνές δικαιολογίες. 
Η φθηνότερη όλων είναι η προσπάθεια να παρουσιαστούν -από ένα σημείο και μετά κι αφού όλα τα επιχειρήματα έχουν “καταρριφθεί”- ως γραφικοί οι εμπλεκόμενοι μ΄ αυτές τις ανακαλύψεις και τα προγράμματα!
Τουλάχιστον άλλη μία περίπτωση, η οποία αποδεικνύεται από απόρρητο έγγραφο του ΓΕΑ.

 
Σ΄ αυτό το απόρρητο έγγραφο με ημερομηνία 27 Ιανουαρίου 2003, αποκαλύπτεται ότι Έλληνες τεχνικοί της ΠΑ και της ΕΑΒ,είχαν όχι απλά σχεδιάσει,αλλά και κατασκευάσει πρωτότυπα ηλεκτρονικού συστήματος που “τύφλωνε” κάθε εχθρικό μαχητικό αεροσκάφος σε απόσταση 35 ναυτικών μιλίων!
Η ομάδα των Ελλήνων τεχνικών δούλευε το πρόγραμμα επί τέσσερα χρόνια και στο τέλος του 2002 κι ενώ κανείς δεν τους πίστευε και δεν τους βοήθησε,ήρθε η μεγάλη στιγμή της δοκιμής.
Στο Κρητικό πέλαγος, δύο “αρχαία” Α-7 , “φόρεσαν” το σύστημα που είχαν σχεδιάσει οι Έλληνες τεχνικοί. Απέναντί τους βρίσκονταν δύο F-16 Block 50. Η αναμέτρηση ήταν άνιση. Όμως όταν άρχισε η δοκιμή, οι χειριστές των F-16, διαπίστωσαν ότι πράγματι δεν μπορούσαν να δουν τίποτα στα ραντάρ τους!
Όταν οι δοκιμές τελείωσαν το ποσοστό επιτυχίας των F-16 ήταν το απογοητευτικό 17%!!!
Στο απόρρητο έγγραφο που δημοσιεύουμε το πρόγραμμα αυτό χαρακτηρίζεται ως “το σημαντικότερο μέχρι σήμερα ερευνητικό πρόγραμμα της ΠΑ” και τονίζεται ότι “θα πρέπει να τύχουν περαιτέρω αξιοποίησης συναφή προγράμματα”.
Όπως σωστά θα μαντέψατε, το πρόγραμμα παρέμεινε καλά κλεισμένο σε συρτάρια. Η επίσημη δικαιολογία που “ψελλίζουν” κάποιοι είναι ότι το σύστημα προκαλούσε παρεμβολές σε άλλα συτήματα του αεροσκάφους που το “φόραγε”. Και αυτό δηλαδή δεν θα μπορούσε να διορθωθεί ή τέλος πάντων να διερευνηθούν τρόποι ώστε να προχωρήσει το πρόγραμμα;
Απλά δεν υπάρχει θέληση και θάρρος. Τέτοιες υποθέσεις… χαλάνε τη σούπα πολλών. Οι Έλληνες δεν πρέπει να δημιουργούν, αλλά μόνο να αγοράζουν. Γιατί όπως αποδεικνύεται αν τους αφήσουν να δημιουργούν… θα κόψουν τα ψώνια.

Η κυβέρνηση στήνει σκηνικό εθνικής κρίσης για να διασωθεί




Όταν η οικονομία δεν πάει καλά, αλλάζουμε την ατζέντα!
Επειδή η κυβέρνηση Παπανδρέου τα έχει θαλασσώσει στα οικονομικά και τα χειρότερα έρχονται και (άρα) δεν έχει να ελπίζει σε κάποια ορατή βελτίωση της κατάστασης στο άμεσο μέλλον.
Επειδή το ΠΑΣΟΚ, δεν έχει συνηθίσει να αποχωρίζεται την εξουσία εύκολα. Αλλά, αντιθέτως, μετέρχεται παντοίων μέσων για να τη διατηρήσει, υποψιάζομαι ότι κάτι ετοιμάζεται στα εθνικά μας θέματα.
Ποιο είναι το σενάριο:
Η κυβέρνηση θα επιχειρήσει να αντλήσει οφέλη από την γεώτρηση που θα πραγματοποιήσει η Κύπρος για την αναζήτηση φυσικού αερίου στο διάσημο πλέον «οικόπεδο της Αφροδίτης».
Αρκετά είναι τα στοιχεία που κατατείνουν σ’ αυτό.
Οι πρόσφατες επισκέψεις Μπεγλίτη και Λαμπρινίδη στην Κύπρο.
Η διαρκώς ενισχυόμενη στενή συνεργασία με το Ισραήλ.
Η σαφέστατη (μετά από πάρα πολλά χρόνια) τοποθέτηση των ΗΠΑ υπέρ του αναφερέτου δικαιώματος της Κύπρου να προχωρήσει στις έρευνες (ας όψεται η Noble Energy)
Η παρατεταμένη (του συνήθως λαλίστατου) σιωπή του κ. Παπανδρέου για τα ελληνοτουρκικά.
Τι παίζεται;
Αν η Τουρκία υποχωρήσει και δεν αντιδράσει, η κυβέρνηση Παπανδρέου (πάντα με το σύστημα που την στηρίζει) θα βγεί να μας πεί ότι με την «περήφανη εξωτερική πολιτική και τη σκληρή διαπραγμάτευση κατορθώσαμε να πετύχουμε μια διπλωματική (και όχι μόνο νίκη) απέναντι στην Τουρκία»! Μπορεί να δυσκολεύονται στα οικονομικά, θα λένε τα παπαγαλάκια, αλλά τα πάνε μια χαρά στα εθνικά θέματα. Και ας μη γελιόμαστε, τα εθνικά θέματα μας συγκινούν πάντα εμάς τους Έλληνες.
Αν η Τουρκία επιμείνει, (δύσκολο το βλέπω) τότε η Κυβέρνηση Παπανδρέου μπορεί να στήσει ένα σκηνικό εθνικής κρίσης. Στην περίπτωση αυτή ο λαός στοιχίζεται πίσω από την Κυβέρνηση και η αντιπολίτευση δεν έχει πολλά περιθώρια διαφωνιών, επί της ουσίας. Κανένας δεν μπορεί να ζητήσει από την Κύπρο να υποχωρήσει. Αίφνης η ατζέντα αλλάζει και τα οικονομικά βγαίνουν απ’ το κάδρο. Με την άμεση εμπλοκή Ισραήλ και ΗΠΑ η κρίση πιθανότατα θα είναι σύντομη, άλλωστε η Τουρκία έχει πολλούς άλλους πονοκεφάλους αυτή τη στιγμή και πολλά ανοιχτά μέτωπα. (Ας μη ξεχνάμε ότι η σημαντικότερη γεώτρηση είναι η δεύτερη. Όχι αυτή που θα γίνει τον Οκτώβριο!)
Δεν θα είναι η πρώτη φορά που το ΠΑΣΟΚ θα παίξει με τα εθνικά μας θέματα για να αποκομίσει πολιτικά οφέλη. Άλλωστε, ξέρουν καλά το παιχνίδι. Όταν δεν μας συμφέρει η πραγματικότητα, αλλάζουμε την επικαιρότητα και δίνουμε τη μάχη με όρους που μας ευνοούν.
Στη Ν.Δ. φαίνεται ότι το παρακολουθούν το θέμα και ήδη τοποθετήθηκαν ένα βήμα πιο μπροστά από την Κυβέρνηση. Εξ ού και η χθεσινή δήλωση του Πάνου Παναγιωτόπουλου με την οποία επαναφέρει το θέμα οριοθέτησης της ΑΟΖ.
Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι ο Αντώνης Σαμαράς ήταν ο πρώτος που μίλησε για «γαλάζιες γραμμές στο Αιγαίο». Και η οριοθέτηση της ΑΟΖ είναι μια τέτοια γραμμή.

Λιμνάζοντα χωρικά ύδατα



Με κυμαινόμενα χωρικά ύδατα θα άρχιζαν νέες ατέρμονες αναζητήσεις των μέσων γραμμών
Τα ψιχία των στοιχείων από το βιβλίο του έμπειρου στα αεροναυτιλιακά ζητήματα, Τούρκου διπλωμάτη Ντενίζ Μπουλούκμπασι, που ήρθαν προσφάτως στη δημοσιότητα, φέρνουν στην επιφάνεια αθέατες συνέπειες των ελληνοτουρκικών διερευνητικών συζητήσεων-διαπραγματεύσεων, οι οποίες ξεκίνησαν το 1978 με πρωτοβουλία-πίεση της Τουρκίας και βρίσκονται στην 50ή συνάντηση.
Εκ του μέχρι στιγμής αποτελέσματος προκύπτει ότι αυτή η πρωτοβουλία της Τουρκίας είχε διπλό στόχο σε βάρος της Ελλάδας.
* Οσο συνεχίζονται οι ατέρμονες συζητήσεις, η Ελλάδα στερείται την άσκηση του δικαιώματός της για την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας και της ΑΟΖ επί 33 χρόνια.
* Το ίδιο χρονικό διάστημα των συζητήσεων αυτών, η Τουρκία έχει πετύχει μέσω του ΝΑΤΟ και του ICAO δικαιώματα στο Αιγαίο που δεν της ανήκουν, εκμεταλλευόμενη ενδεχομένως και την ολιγωρία ελληνικών υπηρεσιών, καθώς οι διαδοχικές ελληνικές κυβερνήσεις των τελευταίων 30 ετών δεν μπήκαν σοβαρά στον κόπο να αναπροσαρμόσουν και να «εκμοντερνίσουν» την εξωτερική πολιτική ανάλογα με τις ευκαιρίες που προσέφεραν οι εκάστοτε περιστάσεις.
«Από τα στοιχεία»
Το αποτέλεσμα είναι αυτά τα «δικαιώματα»-στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Αγκυρα αυτή την 30ετία να τα χρησιμοποιήσει στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, αν και όποτε συμφωνηθεί η προσφυγή σ’ αυτό. Αλλωστε, υπάρχει καταγεγραμμένη από το 2002 η σαφής δήλωση του προέδρου του δικαστηρίου σε συνέντευξή του: «Η απόφαση και το αποτέλεσμα της οριοθέτησης της υφαλοκρηπίδας – ΑΟΖ κ.λπ. θα εξαρτηθεί από τα στοιχεία που θα προσκομίσουν οι Ελληνες και οι Τούρκοι δικηγόροι».
Ετσι, αυτές οι ατέρμονες συζητήσεις, που για την ελληνική πλευρά προσφέρουν το πρόχειρο επιχείρημα «της ησυχίας στο Αιγαίο», επί της ουσίας δείχνουν ότι εξυπηρετούν μόνο την Αγκυρα. Μέσω αυτού του τρόπου, αυτή στερεί από την Ελλάδα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα από τον ορυκτό πλούτο, δεδομένου ότι, με τις ατέρμονες συζητήσεις, δεν επιτρέπει στην Ελλάδα να οριοθετήσει και να αξιοποιήσει την υφαλοκρηπίδα – ΑΟΖ στα όρια του FIR Αθηνών – Κωνσταντινούπολης (Αιγαίο), στο οποίο η Αγκυρα έχει μηδαμινά έως ελάχιστα νόμιμα δικαιώματα. Παράλληλα, με τις συζητήσεις αυτές, η Τουρκία επιδιώκει να προβεί η Ελλάδα σε παραχωρήσεις που εξυπηρετούν τα τουρκικά συμφέροντα.
Οι συζητήσεις του 2003 για συμφωνία καθορισμού διαφορετικού εύρους χωρικών υδάτων, που αποτελεί τη βάση για την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας σε διαφορετικές περιοχές, αλλά ακόμη και στα ίδια νησιά, βρίσκονται ένα βήμα πριν αποτελέσουν οριστικό γεγονός. Αυτό ενισχύεται από τις αναφορές στο βιβλίο του πρώην πρωθυπουργού Κ. Σημίτη, αλλά και από τη μετέπειτα συνέντευξη του τότε υπουργού Αμυνας Σπηλιωτόπουλου στη «Χουριέτ», τον Ιούνιο του 2004: «…τα χωρικά μας ύδατα μπορούν σε άλλες περιοχές να είναι 3 ν.μ., σε άλλες 6 ν.μ. και σε άλλες 9 ν.μ. κ.λπ.». Εκτός τούτων, το διαφορετικό εύρος των ελληνικών χωρικών υδάτων περιγράφεται με ακρίβεια για συγκεκριμένα νησιά στο πρόσφατο βιβλίο του κ. Μπουλούκμπασι.
Παραχωρήσεις
Σε περίπτωση κατά την οποία η ελληνική κυβέρνηση συμφωνήσει με αυτή τη θέση της Τουρκίας για διαφορετικό εύρος των χωρικών μας υδάτων, εγκλωβίζεται η Αθήνα σε παραχωρήσεις και σε παραβάσεις της διεθνούς νομιμότητας, που εξυπηρετούν μόνον τα τουρκικά οικονομικά, πολιτικά και επιχειρησιακά συμφέροντα:
* Η Τουρκία δεν έχει υπογράψει τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας του 1958 στη Γενεύη και στο Montego Bay του 1982, με το αιτιολογικό ότι τα νησιά δεν έχουν υφαλοκρηπίδα – ΑΟΖ. Το άρθρο 121 της Σύμβασης για το Δίκαιο της Θάλασσας εξασφαλίζει τη θεμελιώδη αρχή του διεθνούς δικαίου, το αδιαίρετο δηλαδή της κυριαρχίας του κράτους. Με τη συγκεκριμένη, ενδεχόμενη συμφωνία ποικίλου εύρους χωρικών υδάτων, άλλη Ελλάδα θα έχουμε στον ηπειρωτικό χώρο και… ολίγη Ελλάδα στα ελληνικά νησιά του Ανατ. Αιγαίου.
Ετσι η Αθήνα, αν συμφωνήσει, θα παραβιάσει τη σύμβαση-διεθνή νομιμότητα… σε βάρος της Ελλάδας, η οποία την έχει επικυρώσει, ενώ δεν… θα την παραβιάζει η Αγκυρα, που δεν την αναγνωρίζει.
* Η διατήρηση των 6 ν.μ. στις ανατολικές και βόρειες πλευρές των ανατολικών νήσων και η επέκταση στα 12 ν.μ. στις δυτικές πλευρές τους αποτελεί μια έξυπνη τουρκική πολιτική με άγνωστες συνέπειες. Και αυτό διότι, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι αδύνατον να καταγραφούν και να συμφωνηθούν οι άπειρες μέσες γραμμές για να οριοθετηθούν τα διαφορετικά χωρικά ύδατα, με αποτέλεσμα οι διερευνητικές συζητήσεις να διαρκέσουν επ’ άπειρον, με ζημιωμένη μόνο την Αθήνα, που δεν θα μπορεί να οριοθετήσει υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ. Σε αντίθεση με την Αγκυρα, που στην ουσία δεν έχει ή έχει ελάχιστα δικαιώματα στην ΑΟΖ του Αιγαίου.
* Επιπλέον, μια τυχόν συμφωνία για τη διατήρηση των 6 ν.μ. ανατολικά και βόρεια των ακτών των ανατολικών νησιών και η επέκταση στα 12 ν.μ. στη δυτική πλευρά τους, υποκρύπτει πολλά επικίνδυνα σημεία, που μπορεί να παραδώσουν το μισό Αιγαίο στην Τουρκία.
1 Ενισχύουν τη θέση της Τουρκίας ότι να νησιά αποτελούν επέκταση της ηπειρωτικής Τουρκίας, αφού η Ελλάδα αποδέχεται τα 6 ν.μ. απέναντι από τις τουρκικές ακτές και τα 12 ν.μ. απέναντι από την ηπειρωτική Ελλάδα. Ετσι, το Διεθνές Δικαστήριο, εφαρμόζοντας την αρχή της ισότητας, είναι πολύ πιθανό να εκδώσει απόφαση, σύμφωνα με την οποία τα ελληνικά νησιά του Ανατ. Αιγαίου έχουν μόνο χωρικά ύδατα, αλλά δεν έχουν υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ. Το καμπανάκι έχει ήδη χτυπήσει, καθώς το Δικαστήριο, σε πρόσφατη απόφασή του (2009) για το Serpents Island (το Νησί των Φιδιών) στη Μαύρη Θάλασσα, που ανήκει στην Ουκρανία και βρίσκεται κοντά στη Ρουμανία, επιμένει ότι το νησί αυτό δεν έχει ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδα, αλλά μόνο χωρικά ύδατα, ενισχύοντας έτσι τη θέση της Τουρκίας.
Μισό Αιγαίο
Κατ’ ανάλογο τρόπο, αν υπάρξει ελληνοτουρκική προσφυγή στο Διεθνές Δικαστήριο, είναι πιθανόν τα νησιά Σαμοθράκη, Λήμνος, Λέσβος, Χίος, Σάμος, Ικαρία, Κάρπαθος, Κάσος, Καστελόριζο να… βρεθούν χωρίς υφαλοκρηπίδα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, η τουρκική υφαλοκρηπίδα και η ΑΟΖ να φτάσουν μέχρι τη μέση του Αιγαίου και μέχρι την Αίγυπτο στην περίπτωση του Καστελόριζου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα ελληνικά συμφέροντα και την ασφάλεια της χώρας.
2 Με μια τέτοια ενδεχόμενη συμφωνία καταργούνται αυτομάτως τα 10 ν.μ. του ελληνικού εθνικού εναέριου χώρου (γίνονται αλλού 6 ν.μ. και αλλού 12 ν.μ.), με αποτέλεσμα να μπορούν τα τουρκικά μαχητικά να έχουν πρόσβαση σε όλο το Αιγαίο και χωρίς να εφαρμόζουν τους κανόνες του ICAO για κατάθεση σχεδίων πτήσης κ.λπ., γεγονός που θα εξασθενήσει την άμυνα και την ασφάλεια της χώρας.
3 Με τη διαφοροποίηση των ισχυόντων χωρικών υδάτων, η Τουρκία θα απαιτήσει την αναδιάταξη του FIR Αθηνών και της περιοχής έρευνας και διάσωσης. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα το δίκτυο των αεροδιαδρόμων στο FIR Αθηνών να καταρρεύσει και η Ελλάδα να χάσει τα 250 εκατ. ευρώ που εισπράττει ετησίως από τα τέλη υπέρπτησης και χρήσης αεροδιαδρόμων -και τούτο γιατί η δημιουργία νέων αεροδιαδρόμων θα απαιτήσει την έγκριση της Αγκυρας.
Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογιστούν και οι πρόσφατες διαταγές του ΝΑΤΟ, που απαγορεύει στα ελληνικά μαχητικά, για τους σκοπούς του ΝΑΤΟ, να υπερίπτανται των ελληνικών νησιών του Ανατ. Αιγαίου, ενώ προωθεί τη διχοτόμηση του Αιγαίου, αφού έδωσε στο υποστρατηγείο της Λάρισας τον έλεγχο μόνο μέχρι τον 25ο μεσημβρινό.
Ολα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που η κυβέρνηση επιθυμεί να προσελκύσει επενδύσεις για την έρευνα και άντληση φυσικών πόρων από την υφαλοκρηπίδα και την ΑΟΖ. Σύμφωνα μάλιστα με τις δηλώσεις του πρωθυπουργού, κατά την τελευταία επίσκεψη του Τούρκου ομολόγου του στην Αθήνα, οι διαπραγματεύσεις για την υφαλοκρηπίδα βρίσκονται «σε καλό δρόμο». Η κυβέρνηση δεν αποκαλύπτει ποιος είναι αυτός ο «καλός δρόμος» που έχει βρει, γιατί αν υπονοεί τη διαφοροποίηση των χωρικών υδάτων, σ’ ένα είδος «χτένι» (6, 10, 12 ν.μ.), τότε θα βρεθεί μπροστά σε διαμελισμό της κυριαρχίας της χώρας.