Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Κορυφαίος Έλληνας Στρατηγός Ανησυχεί για τις εξελίξεις! Τι ζητά να γίνει ΤΩΡΑ!!



Τι λέει ο Στρατηγός Φράγκος για την Επιθετικότητα και την προκλητικότητα των τελευταίων ημερών στα Ίμια ..Πως σχολιάζει τις Μαζικές Κρίσεις στο Στράτευμα και γιατί ανησυχεί από την Νεοθωμανίστικη Πολιτική»
Ως βαθύς γνώστης της Τουρκικής πραγματικότητας ο Στρατηγός δίνει το δικό του Στίγμα και ζητά επιτέλους να συσταθεί Συμβούλιο Εθνικής Άμυνας που να χαράξει Εθνική Στρατηγική !
«Οι Στρατηγοί εμφανίσθηκαν ξαφνικά για να κάνουν επίδειξη ισχύος. Περισσότερο το βλέπω ως επιπόλαια ενέργεια η οποία δεν εξυπηρετεί επιχειρησιακούς σκοπούς παρά μόνο για εσωτερική κατανάλωση για την ίδια την Τουρκία» τονίζει στην «Ε» ο επίτιμος Αρχηγός ΓΕΣ και υπηρεσιακός υπουργός Εθν. Αμυνας Στρατηγός ε.α Φραγκούλης Φράγκος με αφορμή τη στάση των Tούρκων στα Ιμια.
Ο Στρατηγός Φράγκος, μιλώντας στην «Ε», αποδίδει την εμφάνιση της στρατιωτικής ηγεσίας των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων την περασμένη Κυριακή, στην περιοχή των Ιμίων, σε λόγους «εσωτερικής εκτόνωσης των αποτυχιών» της εξωτερικής πολιτικής της Τουρκίας, που «αυτή τη στιγμή είναι σε εθνική περιδίνηση».
%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b7%ce%b3%cf%8c%cf%82-%cf%86%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%ba%ce%bf%cf%82-2Επισημαίνοντας ωστόσο την «εμμονή και υπομονή των Τούρκων στον σκοπό» υπογραμμίζει την ανάγκη «χάραξης εθνικής πολιτικής από ένα Συμβούλιο Εθνικής Άμυνας, σε τέτοια σοβαρά θέματα».
Ο Επίτιμος Αρχηγός του ΓΕΣ σχολιάζει επίσης και τις πρόσφατες κρίσεις στην Ηγεσία των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Για να καταθέσει τον προβληματισμό του ως προς «τη μαζικότητα» κάνοντας επίσης λόγο και για «απαξίωση του θεσμού».
Αναλυτικά η συζήτησή μας με τον κ. Φράγκο έχει ως εξής:
*Καταρχήν θα θέλαμε ένα σχόλιό σας για τη στάση των Τούρκων, αν είναι προκλητική με αφορμή και την «επέτειο» των Ιμίων και εάν μπορείτε να σχολιάσετε και τη στάση της ελληνικής ηγεσίας.
-«Η Τουρκία αυτή τη στιγμή είναι σε εθνική περιδίνηση. Πλειοδοτεί ο ένας ύστερα από τον άλλον πώς θα προβληθεί και πώς θα υπερκεράσει τον πατέρα των Τούρκων, τον Κεμάλ Ατατούρκ .
%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b7%ce%b3%cf%8c%cf%82-%cf%86%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%ba%ce%bf%cf%82-3Το όνειρο του σημερινού ηγέτη της Τουρκίας, του Ερντογάν, είναι να βγει πιο μπροστά από αυτόν. Και επειδή οι Κεμαλιστές τον κατηγόρησαν ότι υστερεί σε ό,τι αφορά τις διεκδικήσεις εμφανίσθηκαν ξαφνικά και οι στρατηγοί να κάνουν επίδειξη ισχύος ερχόμενοι στην περιοχή των Ιμίων.
Κάτι εντελώς ακίνδυνο, αιφνιδιαστικά ένα κυριακάτικο πρωινό. Δεν εκτιμώ ότι ήταν κατόρθωμα από πλευράς της τουρκικής ηγεσίας, περισσότερο το βλέπω ως επιπόλαια ενέργεια η οποία δεν εξυπηρετεί επιχειρησιακούς σκοπούς παρά μόνο είναι για εσωτερική κατανάλωση για την ίδια την Τουρκία.
Με δεδομένο ότι έχουν αποτύχει και στις δύο επιχειρήσεις που εκτελούν τώρα εναντίον ουσιαστικά των Κούρδων καθώς, ούτε να χτυπήσουν τον ISIS ούτε μπόρεσαν να δημιουργήσουν προβλήματα εκεί που δεν τους θέλουν καθόλου, όπως στη Μοσούλη.
Στην Τουρκία αυτή τη στιγμή, εκείνο το οποίο πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα είναι το Συμβούλιο Εθνικής Ασφαλείας που εκτιμώ ότι έγινε ήδη, να μάθουμε όσα περισσότερα γίνεται διότι από αυτά τα οποία ξέρω, θα εξετάζανε τη διεθνή κατάσταση, την εξέλιξη των επιχειρήσεων «ΑΣΠΙΔΑ» του Ευφράτη στην περιοχή του Ιράκ και της Συρίας κατά πρώτο λόγο και οπωσδήποτε θέματα δικά μας.
Για τέτοια σοβαρά θέματα, θα πρέπει να υπάρχει χάραξη εθνικής πολιτικής από ένα Συμβούλιο Εθνικής Άμυνας.
Οι Τούρκοι θέλουν να εκτονώσουν τις όποιες αποτυχίες τους στο εσωτερικό και ειδικότερα μετά την «κατακρεούργηση» 250.000 όχι απλώς ανθρώπων που ήταν στην κρατική μηχανή, αλλά ήταν η κορυφή της ηγετικής ομάδας σε όλους τους κλάδους μετά το αναφερόμενο ως πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου.
Το χαρακτηρίζω αναφερόμενο για έναν απλούστατο λόγο. Εξελίχθηκε κατά τέτοιο τρόπο που αν μη τι άλλο απέδειξε ότι υπήρχε πρόβλημα ηγεσίας και ερασιτεχνισμού.
%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b7%ce%b3%cf%8c%cf%82-%cf%86%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%ba%ce%bf%cf%82-4Κάτι το οποίο πρέπει να σκεφθούμε σοβαρά εμείς, ακόμη και η εμφάνιση αυτής της τουρκικής ηγεσίας , ο συγκεκριμένος Αρχηγός ΓΕΕΘΑ εκρατείτο όμηρος.
Τι ήθελε να αποδείξει στους υφισταμένους του; Ότι είναι δυνατός και ήρθε εδώ να τιμωρήσει τους κακούς Έλληνες;
%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b7%ce%b3%cf%8c%cf%82-%cf%86%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%ba%ce%bf%cf%82-5Σε ό,τι αφορά τώρα στη δική μας ηγεσία δεν θα αναφερθώ τόσο στο τι κάνει η στρατιωτική ηγεσία, η οποία εκτιμώ ότι κάνει καλά τη δουλειά της.
Αν και εδώ έχω κάποιες διαφορετικές απόψεις όσον αφορά στη συγκεκριμένη περίοδο για αλλαγές και κυρίως αυτό το οποίο θα τους συνιστούσα για οποιαδήποτε αλλαγή σκέφτονται στη διοικητική δομή και ιεραρχία των ΕΔ να εφαρμόσουν πολλές φορές το “διοίκηση και έλεγχος”, προτού αποφασίσουν οτιδήποτε άλλο».
*Θεωρείτε πως ήταν άκαιρες οι Αλλαγές στην Ηγεσία των Ελληνικών ΕΔ;
%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b7%ce%b3%cf%8c%cf%82-%cf%86%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%ba%ce%bf%cf%82-6-«Δεν μπορεί να τις χαρακτηρίσει κάποιος άκαιρες τις οποιεσδήποτε αλλαγές. Τις μαζικές, ναι με κριτικό πνεύμα και με προβληματισμό ως προς το γιατί.
Διότι αυτοί οι άνθρωποι κριθήκανε, τον Φεβρουάριο – Μάρτιο του 2015 αλλά και του 2016 από την ίδια πολιτική και στρατιωτική ηγεσία.
Πανάξιος ο νυν αρχηγός ΓΕΣ, δεν μειώνω με αυτό τον νυν Αρχηγό ΓΕΣ αλλά δεν νομίζω ότι και οι άλλοι οι οποίοι ήδη είχαν κριθεί από τους ίδιους ανθρώπους ότι θα έπρεπε να έχουν αυτή τη συμπεριφορά γιατί είναι απαξίωση του θεσμού».
*Η στάση των Τούρκων είναι απλά εξωτερίκευση της κρίσης;
%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b7%ce%b3%cf%8c%cf%82-%cf%86%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%ba%ce%bf%cf%82-7-«Όχι, η Τουρκία έχει εμμονή στον σκοπό. Εμμονή και υπομονή να εφαρμόσει αυτά τα οποία λέει και πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στην αναθεωρητική νεοθωμανίστικη πολιτική την οποία εφαρμόζει η συγκεκριμένη ηγεσία και θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προβληματισμένοι.
Δεν είναι μόνο για εκτόνωση αν έχει απώλειες από ένα νέο Κουρδιστάν στην περιοχή. Πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και να ακούμε αυτά τα οποία λένε και κάνουνε, διότι αν τα ακούγαμε έγκαιρα πάντα δεν θα είχαμε παρόμοιες καταστάσεις με αυτές που συνέβησαν στο Κυπριακό .
Να μας προβληματίσουν και τα ταξίδια της κ. Μέι πρώτα στις ΗΠΑ και μετά στην Άγκυρα».
 Περί ευθύνης: Τo sv7bot.blogspot.gr  δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017

Διαστάσεις σκανδάλου για Fraport. Τροπολογία ακύρωσης για τα 14 αεροδρόμια

Fraport. Τροπολογία ακύρωσης, 14 αεροδρόμια

Σε σοβαρές καταγγελίες για την πορεία της ιδιωτικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας προχώρησαν οι εργαζόμενοι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και τα μέλη της Πρωτοβουλίας Πολιτών κατά της εκχώρησης του αεροδρομίου Χανίων, σε κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν χθες από τον Δημοτικό Κήπο Χανίων.
Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος βρέθηκε χθες στην Κρήτη, υπό το βάρος των εξελίξεων και των δημοσιογραφικών αποκαλύψεων ως προς τις οικονομικές δυνατότητες της Fraport και μετά τις απανωτές αναβολές της «εισόδου» της εταιρείας στα ελληνικά αεροδρόμια.
Ο κ. Αλεβιζόπουλος μίλησε για μια εταιρεία που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να προχωρήσει στη συγκεκριμένη επένδυση, καθώς από τον τελευταίο ισολογισμό της φαίνεται πως έχει διαθέσιμα μόλις 200 εκατομμύρια ευρώ, τη στιγμή που μόνο για το εφάπαξ τίμημα της σύμβασης με το ελληνικό Δημόσιο απαιτείται να καταβάλει 1,23 δισ. ευρώ.
«Ο κ. Σόιμπλε επιχειρεί να… επενδύσει πάνω στη δημόσια περιουσία της Ελλάδας χωρίς λεφτά», είπε ο κ. Αλεβιζόπουλος, θυμίζοντας πως η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση επιβλήθηκε από τους δανειστές στις ελληνικές κυβερνήσεις με ρητή αναφορά εντός του τρίτου Μνημονίου.
«Είναι προφανές πως η εταιρεία αυτή δεν έχει τη δυνατότητα να επενδύσει, καθώς οι υποχρεώσεις της μέχρι το 2021 αγγίζουν τα 3,6 δισ.», ανέφερε ο ίδιος.
Μιλώντας στην «Εφ.Συν.» ο κ. Αλεβιζόπουλος τονίζει:
«Η υπόθεση της ημι-κρατικής Fraport, έτσι όπως επιβλήθηκε από τους δανειστές στην προηγούμενη και στην παρούσα κυβέρνηση, αποτελεί έναν ξεκάθαρο εκβιασμό της Γερμανίας και του Σόιμπλε εις βάρος της χώρας μας. Στόχος τους είναι τα έσοδα από τον ελληνικό τουρισμό και μάλιστα χωρίς να επενδύσουν το παραμικρό.
»Ανακαλύψαμε πως ακόμα και στην ίδια τη σύμβαση προβλέπονται διάφορα “κόλπα” και παιχνίδια με τον ΦΠΑ που καθιστούν αμφίβολη ακόμα και την εξ ολοκλήρου καταβολή του εφάπαξ τιμήματος του 1,23 δισ. ευρώ. Για όλα αυτά προσφεύγουμε άμεσα στη Δικαιοσύνη, υποβάλλοντας μήνυση κατά παντός υπευθύνου».
Ιδιαίτερη αίσθηση έχουν προκαλέσει αποκαλύψεις των τελευταίων ημερών σε σχέση με τον ρόλο του ΤΑΙΠΕΔ και τη βοήθεια που παρέχουν στελέχη του στη Fraport ώστε να βρει τα χρήματα για την επένδυση στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Protagon.gr: «Στελέχη της Fraport μαζί με συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ και της Alpha Bank βρέθηκαν στο Λονδίνο προκειμένου να λυθεί το ζήτημα των εξασφαλίσεων και να προχωρήσει η επένδυση».

Οι ευρωπαϊκοί κανόνες

Τις πληροφορίες αυτές επιβεβαίωσε και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων της Πολιτικής Αεροπορίας, διερωτώμενος προφανώς για τον ρόλο «εγγυητή» που καλείται να παίξει το ελληνικό Δημόσιο ώστε να περάσει στα χέρια της γερμανικής εταιρείας η δημόσια περιουσία.
«Σας θυμίζω πως έχουμε ήδη προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς οι ευρωπαϊκοί κανόνες απαγορεύουν την εκποίηση υποδομών που έχουν φτιαχτεί με κρατικές και κοινοτικές ενισχύσεις, όπως τα αεροδρόμια των Χανίων και της Θεσσαλονίκης. Εδώ στην ουσία ζητείται ακόμα μία κρατική ενίσχυση, με το ίδιο το Δημόσιο ως εγγυητή για να γίνει η επένδυση», λέει στην «Εφ.Συν.» ο κ. Αλεβιζόπουλος.
Η διάθεση της εταιρείας να επενδύσει χωρίς να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη έχει διαφανεί και από την ένταξή της στο «πακέτο Γιούνκερ» για το συγκεκριμένο έργο.
Αν και από τις συμβατικές της υποχρεώσεις η κοινοπραξία Fraport-Slentel οφείλει εντός της πρώτης τετραετίας να πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ στα ελληνικά αεροδρόμια, έχει ήδη εγκριθεί η χρηματοδότησή της από το συγκεκριμένο πακέτο ενισχύσεων με… 400 εκατομμύρια!
Πέρα πάντως από τις δημοσιογραφικές πληροφορίες, τα σύννεφα πάνω από την υλοποίηση της επίμαχης σύμβασης έχουν αρχίσει να πυκνώνουν μετά και την τρίτη συνεχή αναβολή της ανάληψης της διοίκησης των 14 αεροδρομίων από την κοινοπραξία Fraport-Slentel.
Η είσοδος της εταιρείας είχε προγραμματιστεί αρχικά για τον Νοέμβριο του 2016, στη συνέχεια για την 1η Ιανουαρίου και κατόπιν αναβλήθηκε για την 1η Φεβρουαρίου.
Πλέον η μετάβαση μετατέθηκε για τα μέσα Μαρτίου ή αρχές Απριλίου, ενώ η επίσημη δικαιολογία είναι οι διάφορες τεχνικές εκκρεμότητες που παρουσιάζει η σύμβαση.
Την 1η Φεβρουαρίου, με τη λήξη της σχετικής προθεσμίας, πολίτες των Χανίων επιδίωξαν να κάνουν «έξωση» στα στελέχη της Fraport τα οποία έχουν εγκατασταθεί ήδη στο αεροδρόμιο και σε γραφεία που τους έχουν παραχωρηθεί από την ΥΠΑ.
Οι πολίτες υποστήριξαν πως η παρουσία των στελεχών εκεί συνιστά κατάληψη δημόσιας περιουσίας, ενώ το συμβάν έληξε μετά από παρέμβαση της αστυνομίας.
«Μην περιμένετε να δείτε τη Fraport στα αεροδρόμια εντός του 2017 – και να δούμε αν αυτό επιτευχθεί το 2018», είπε χθες από τα Χανιά ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ, τονίζοντας πως η εταιρεία δεν είναι έτοιμη ούτε από οικονομικής ούτε από πλευράς εκπαίδευσης του προσωπικού της.
Για «Σκάνδαλο Fraport» μιλούν πλέον οι πολίτες των Χανίων.
 Η Αθηνά Γιαννουλάκη, μέλος της Πρωτοβουλίας Πολιτών και πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Χανίων, προαναγγέλλει για το επόμενο διάστημα ειρηνικές κινητοποιήσεις των πολιτών στα ΧανιάΗ Αθηνά Γιαννουλάκη, μέλος της Πρωτοβουλίας Πολιτών και πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Χανίων, προαναγγέλλει το επόμενο διάστημα ειρηνικές κινητοποιήσεις των πολιτών στα Χανιά |
Μιλώντας στην «Εφ.Συν.» η Αθηνά Γιαννουλάκη, μέλος της Πρωτοβουλίας Πολιτών και πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Χανίων, τονίζει:
«Στο εξής η υπόθεση θα φέρει το όνομα “Σκάνδαλο Φράπορτ” και σε αυτό δυστυχώς είναι εμπλεκόμενη και η παρούσα κυβέρνηση. Καλούμε έστω και τώρα τους βουλευτές και το πολιτικό προσωπικό των Χανίων και του Ρεθύμνου να ορθώσουν το ανάστημά τους και να ανταποκριθούν στις ιστορικές ευθύνες που τους αναλογούν». 
Η ίδια τονίζει ότι με τις τελευταίες εξελίξεις δικαιώνονται οι πολίτες που επέμειναν σταθερά να αγωνίζονται κατά της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων, ενώ προαναγγέλλει πως το επόμενο διάστημα θα ενταθούν οι ειρηνικές κινητοποιήσεις των πολιτών στα Χανιά.
Ιδιαίτερα επικριτικές ήταν οι αναφορές στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου για τον συνεταίρο της Fraport στην εν λόγω κοινοπραξία, την κυπριακή Slentel, συμφερόντων του ομίλου Κοπελούζου.
Πρόκειται για μια offshore με μετοχικό κεφάλαιο μόλις 5.000 ευρώ, ανέφερε ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ, παρουσιάζοντας την έκθεση ανεξάρτητου ελεγκτή της Κύπρου με βάση την οποία η εταιρεία θα έπρεπε να κλείσει, αφού για το 2013 παρουσίασε μηδενικά έσοδα και ζημία 13.485 ευρώ. Η έκθεση του ελεγκτή παραδόθηκε τον Νοέμβριο του 2014.
Ωστόσο, λίγες μέρες μετά το ΤΑΙΠΕΔ επικύρωνε τη συμφωνία μαζί της για την ανάληψη των 14 αεροδρομίων της χώρας (η Slentel εμφανίζεται ως ελέγχουσα το 35% της κοινοπραξίας με τη Fraport).

Ανειδίκευτο προσωπικό

Πολίτες και εργαζόμενοι της ΥΠΑ Για «σκάνδαλο Fraport» μίλησαν από τα Χανιά πολίτες και εργαζόμενοι της ΥΠΑ σε συνέντευξη Τύπου. «Δεν έχουν τα χρήματα για την επένδυση, ζητούν την εγγύηση του ίδιου του Δημοσίου, μην τους περιμένετε το 2017», λέει ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασ. Αλεβιζόπουλος. |
Στη συνέντευξη Τύπου αναδείχθηκε το σοβαρό θέμα ασφαλείας που προκύπτει για τα αεροδρόμια καθώς η Fraport το τελευταίο διάστημα προσλαμβάνει ανειδίκευτο προσωπικό από εταιρείες handling, το οποίο καλείται να μετεκπαιδεύσει το προσωπικό της ΥΠΑ.
«Πρόκειται για παιδομάζωμα ασχέτων. Νομίζουν πως με ένα μήνα εκπαίδευσης τα παιδιά αυτά θα μπορούν να αναλάβουν τη διακίνηση της πίστας και τη λειτουργία των μηχανολογικών μονάδων των αεροδρομίων. Το ακόμα χειρότερο είναι πως σε αυτά καλούμαστε να τους εκπαιδεύσουμε εμείς για να μας διώξουν στη συνέχεια», λέει στην «Εφ.Συν.» ο κ. Αλεβιζόπουλος.
«Ανακαλύψαμε μάλιστα ιδιωτικό συμφωνητικό που έχει υπογράψει ο διοικητής της ΥΠΑ με τη Fraport για τη δωρεάν εκπαίδευση του νέου προσωπικού.  Για το συμφωνητικό αυτό θα κινηθούμε εναντίον του διοικητή, υποβάλλοντας μήνυση για παράβαση καθήκοντος, ενώ ήδη η 24η ανακρίτρια της Εισαγγελίας Αθηνών διερευνά τα ζητήματα ασφαλείας που προκύπτουν για τα αεροδρόμια από όλο αυτό το σκηνικό που σας περιγράφω», προσθέτει ο ίδιος.
Και ενώ αυτά συμβαίνουν με τον διαγωνισμό για τα 14 αεροδρόμια, πληροφορίες από το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρουν πως ξεκινούν οι διαδικασίες για την παραχώρηση και των υπόλοιπων 23 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας καθώς προχωρά στην πρόσληψη συμβούλων για την «αξιολόγηση των διαθέσιμων και εμπορικά εφικτών δομών συναλλαγής».
Οπως τονίζεται, η διαδικασία αποτελεί συμβατική υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές, στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου Μνημονίου.
Τα 23 αεροδρόμια θα μεταφερθούν στο νέο Υπερταμείο, ενώ ήδη έχει γίνει μια πρώτη βολιδοσκόπηση σε επενδυτές, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να συγκεντρώνουν αυτά της Καλαμάτας, της Νάξου, της Πάρου και της Σητείας.

Και η Fraport δηλώνει έτοιμη και οικονομικά εύρωστη

FRAPORT
«Είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στα μέσα Μαρτίου, όπως προβλέπει το χρονοδιάγραμμα», διευκρίνισε στην «Εφ.Συν.» αρμόδια πηγή της Fraport στην Ελλάδα και μας ενημέρωσε ότι έχει ήδη προχωρήσει η συγκρότηση της εταιρείας που θα διαχειριστεί το πρόγραμμα.
Εχουν προσληφθεί 400 άτομα και η στελέχωση θα συμπληρωθεί με 150-160 εργαζόμενους, όπως μας ενημέρωσε, διευκρινίζοντας ότι το 96% του συνολικού δυναμικού είναι Ελληνες.
Σχετικά με την οικονομική εικόνα της μητρικής εταιρείας τόνισε ότι είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο και επομένως όλα τα μεγέθη της είναι γνωστά στο επενδυτικό κοινό.
Υποστήριξε μάλιστα ότι τα ταμειακά διαθέσιμα της Fraport αγγίζουν το ένα δισ. ευρώ και κατατάσσουν την εταιρεία σε μία από τις καλύτερες θέσεις.
Διευκρίνισε, πάντως, ότι η καταβολή του κατ’ αποκοπή τιμήματος του 1,23 δισ. ευρώ που πρέπει να καταβληθεί με την παραλαβή των περιφερειακών αεροδρομίων έχει εξασφαλιστεί, χωρίς όμως να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες.
Μας μίλησε επίσης για την καλή συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία και διαβεβαίωσε ότι πλέον απομένει να διευθετηθούν λίγα πρακτικά ζητήματα, όπως οι υγειονομικές υποδομές.
Εδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο καλό κλίμα που υπάρχει με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και εξέφρασε κατανόηση για τις παρεμβάσεις των συνδικαλιστών.
Σε σχέση με την ανάπτυξη των εγκαταστάσεων, μας εξήγησε ότι έχουν εκπονηθεί ήδη μελέτες που ξεκινούν από άμεσες παρεμβάσεις και φτάνουν ώς τη σταδιακή ανακαίνιση των κτιρίων και την κατασκευή νέων.
«Θέλουμε πολύ γρήγορα να γίνουν τα αεροδρόμια η πρώτη και η τελευταία καλή εικόνα από την Ελλάδα», τόνισε ο εκπρόσωπος της Fraportκαι ανέφερε ότι έχουν γίνει επαφές με τοπικούς φορείς με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, εφόσον μπορεί να την υποστηρίξουν οι υπόλοιπες δομές.
Η «Εφ.Συν.» αναζήτησε τους αρμόδιους του ΤΑΙΠΕΔ για να σχολιάσουν την πληροφορία της Ομοσπονδίας εργαζομένων στην ΥΠΑ, ότι στελέχη του Ταμείου δραστηριοποιήθηκαν για τη δανειοδότηση της Fraport με εγγύηση του Δημοσίου.
Δεν καταφέραμε να έχουμε τη θέση τους, αλλά άλλη πηγή σχολίασε ότι αυτό είναι «παρανοϊκό σενάριο», αφού προβλέπει ότι η ελληνική πλευρά θα εγγυηθεί το δάνειο που προορίζεται για τα ταμεία της.
Περί ευθύνης: Τo sv7bot.blogspot.gr  δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕ ο Σοιμπλε! Μπήκαν ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ και στο Γερμανικό Χρηματιστήριο! #DeutscheBoerse

2-format2101

Ο επικεφαλής του γερμανικού χρηματιστηρίου Carsten Kengeter και φίλος του Wolfgang Schäuble αγόραζε μετοχές του λίγο πριν από την ανακοίνωση συγχώνευσης της Deutsce Boerse με το Χρηματιστήριο του Λονδίνου

Στο μικροσκόπιο των αρχών βρίσκεται ο διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού χρηματιστηρίου, Κάρστεν Κένγκετερ. Οι εισαγγελείς της χώρας ερευνούν τον επικεφαλής της Deutsche Boerse για πιθανή εκμετάλλευση εμπιστευτικών πληροφοριών, καθώς φέρεται να προχώρησε στην εξαγορά μετοχών αξίας πολλών εκατομμυρίων λίγους μήνες πριν από την ανακοίνωση της σχεδιαζόμενης συγχώνευσης με το Χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Εκπρόσωπος της γερμανικής εισαγγελίας ανέφερε σε δηλώσεις του ότι με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο σπίτι και στο γραφείο τού ηλικίας 50 ετών μάνατζερ επιδιώκεται να αποσαφηνιστεί κατά πόσο πραγματοποιούνταν μυστικές διεργασίες μεταξύ των δύο πλευρών για την επικείμενη συγχώνευση (αξίας περισσότερων από 25 δισ. δολαρίων) την περίοδο που ο Κένγκετερ προχώρησε στην αγορά των μετοχών.

Αντιδράσεις για την έδρα
Αν επαληθευθεί ότι ο γερμανός μάνατζερ αγόρασε τις μετοχές της Deutsche Boerse – ύψους 4,9 εκατ. δολαρίων – έχοντας πρόσβαση σε πληροφορίες που αγνοούσε η υπόλοιπη αγορά, είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίσει και επίσημες κατηγορίες.Οι ισχυρισμοί, επισημαίνει το Reuters, συμπίπτουν χρονικά με τις αυξανόμενες αντιδράσεις στο Βερολίνο για τη μεταφορά της έδρας του συγχωνευθέντος ομίλου στο Λονδίνο, και μάλιστα τη στιγμή που η Βρετανία ετοιμάζεται να αποχωρήσει από την Ευρωπαϊκή Ενωση. Ο Βόλκερ Μπουφιέρ, σύμμαχος της γερμανίδας καγκελαρίου, Ανγκελα Μέρκελ, και ένας από τους πιο σημαίνοντες πολιτικούς της Γερμανίας, έχει αφήσει να εννοηθεί στο παρελθόν ότι θέλει η Φρανκφούρτη και όχι το Λονδίνο να είναι η κύρια έδρα για τη νέα εταιρεία. Ο ίδιος ο Κένγκετερ είχε ανοιχτά υποστηρίξει την επιλογή της βρετανικής πρωτεύουσας. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το όνομα του γερμανού μάνατζερ εμπλέκεται σε έρευνα για παράβαση καθήκοντος. Κατά τη διάρκεια της θητείας του ως προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της UBS ερευνήθηκε σε σχέση με τη χειραγώγηση του βρετανικού διατραπεζικού επιτοκίου.

Συναντήσεις στο Τόκιο
Παρά το γεγονός ότι οι αρχές που ερευνούσαν το σκάνδαλο δεν του απήγγειλαν ποτέ επίσημες κατηγορίες, μαρτυρίες των εμπλεκομένων ήθελαν τον Κένγκετερ να συμμετείχε σε συναντήσεις στο Τόκιο, όπου συζητήθηκαν τα σχέδια για τη χειραγώγηση του Libor.
Η κακή φήμη ακολουθούσε τον Κένγκετερ για αρκετό διάστημα και τελικά τον οδήγησε σε παραίτηση το 2013, αφού είχε ήδη αποποιηθεί το οικονομικό μπόνους το 2011 και υποβαθμιστεί από την κορυφή του εκτελεστικού συμβουλίου της UBS στη θέση διαχείρισης των μη βασικών δραστηριοτήτων της. Σημειωτέον ότι η υπόθεση του Libor στοίχισε στην ελβετική τράπεζα 2,3 δισ. δολάρια σε διακανονισμούς με τις ρυθμιστικές αρχές.
Η αρχική υποψία για την υπό διερεύνηση ανάρμοστη και αντιδεοντολογική συμπεριφορά του Κένγκετερ προέκυψε, σύμφωνα με τις αρχές, από τις συνομιλίες που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ των διοικήσεων των δύο πλευρών το περασμένο καλοκαίρι αλλά και τον Δεκέμβριο του 2015.
O πρόεδρος της Deutsche Boerse, Χοακίμ Φάμπερ, υποστήριξε ανοιχτά τον Κένγκετερ, χαρακτηρίζοντας την «καχυποψία» του εισαγγελέα ως «αβάσιμη». Ταυτόχρονα, δήλωσε ότι οι δύο πρόεδροι και διευθύνοντες σύμβουλοι των χρηματιστηρίων ξεκίνησαν τις συνομιλίες για τη συγχώνευσή τους μόλις το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου, δηλαδή περίπου έναν μήνα από την περίοδο που ο Κένγκετερ προχώρησε στην αγορά των μετοχών.
 Εκπρόσωπος του Χρηματιστηρίου Αξιών του Λονδίνου από την πλευρά του σημείωσε ότι «καλωσορίζει την υποστήριξη του προέδρου Φάμπερ για τον Κένγκετερ» και ότι προσβλέπει «στην ολοκλήρωση της σχεδιαζόμενης συγχώνευσης μεταξύ των δύο φορέων ανταλλαγής».
 
Περί ευθύνης: Τo sv7bot.blogspot.gr  δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

«Περνούν απο την γέφυρα των Κήπων και μας φωνάζουν: Είστε οι φύλακες μας!»

sinora-eladas-tourkias

Βρίσκονται εκεί, βόρεια, στο σύνορο, όπου η γαλανόλευκη συναντά την ημισέληνο. Ούτε φόβο νιώθουν ούτε μοναξιά. Το αίσθημα ευθύνης πέφτει βαρύ στις πλάτες τους, τουλάχιστον όπως οι ίδιοι το αντιλαμβάνονται απέναντι στους Ελληνες πολίτες. Είναι οι φύλακες των συνόρων μας.

Ο στρατιώτης Υγειονομικού Κ. Κολόνιας πιστεύει πως επηρεάζει την πρώτη εικόνα που διαμορφώνει κάποιος επισκεπτόμενος τη χώρα μας.
Ο στρατιώτης Υγειονομικού Κ. Κολόνιας πιστεύει πως επηρεάζει την πρώτη εικόνα που διαμορφώνει κάποιος επισκεπτόμενος τη χώρα μας.

Και το να υπηρετείς στα σύνορα και δη πάνω στη γέφυρα των Κήπων όπου το ελληνικό φυλάκιο απέχει μια ανάσα από την μπλε και κόκκινη γραμμή, το σημείο που οριοθετεί την αρχή και το τέλος τόσο για την Ελλάδα όσο και για την Τουρκία, αποτελεί προφανώς ενδιαφέρουσα εμπειρία. Εκεί, όπου ενώνονται δύο χώρες. Συχνά-πυκνά, Τούρκοι πολίτες που ταξιδεύουν κάνουν μια στάση στο ελληνικό φυλάκιο πάνω στη γέφυρα.
«Merhaba λένε καλημερίζοντας και αφήνουν ένα κουτί μπακλαβά ή κάποιο άλλο παραδοσιακό γλυκό τους. Είναι φιλικοί, εύχονται καλή δύναμη και συνεχίζουν το ταξίδι τους», περιγράφει στρατιώτης που κουβαλά στις αποσκευές του πολλές ώρες υπηρεσίας στο ξακουστό φυλάκιο των Κήπων. Τα τελευταία χρόνια, όπως μας εξηγεί, επικρατεί ηρεμία στην περιοχή και δεν συμβαίνουν επεισόδια με τους απέναντι. Το τελευταίο επιβεβαιωμένο θερμό επεισόδιο μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας ήταν στις 19 Δεκεμβρίου του 1986 και κατέληξε στον θάνατο ενός Ελληνα στρατιώτη, του Ζήση Καραγώγου, και τουλάχιστον δύο Τούρκων.
Η καθημερινότητα
«Είναι ήσυχα πλέον, δεν υπάρχουν περιστατικά αλλά πάντα έχω στον νου μου ότι μπορεί να μου την κάνουν. Δεν τους εμπιστεύομαι», εξομολογείται. Το «Εθνος της Κυριακής» συνομίλησε με πέντε αξιωματικούς που υπηρετούν στο ελληνικό φυλάκιο. Μοιράστηκαν μαζί μας στιγμές της καθημερινότητάς τους από τη σκοπιά πάνω στη γέφυρα των Κήπων βλέποντας στα λίγα μέτρα το τουρκικό φυλάκιο και περιέγραψαν τις εμπειρίες και τα συναισθήματά τους.
Ρίγος. Αυτό είναι το συναίσθημα που τον διακατέχει κάθε φορά που βρίσκεται στο σημείο «0» εκτελώντας την υπηρεσία του. Μόνο μοναξιά δεν νιώθει καθώς αισθάνεται στραμμένα πάνω του όλα τα βλέμματα των Ελλήνων.
Παρά το γεγονός ότι στην καθημερινότητά του τα τελευταία χρόνια περιλαμβάνονται περιπολίες και επιτήρηση γύρω από τον Εβρο, συνεχής κίνηση και παρουσία σε όλα τα σημεία της Μεθορίου, ο ανθυπολοχαγός Πεζικού Γιώργος Ρουσούδης, αρχιφύλακας στο Επιτηρητικό Φυλάκιο της γέφυρας, αισθάνεται τα ίδια συναισθήματα όταν στέκεται στο φυλάκιο των Κήπων με την ομώνυμη γέφυρα.

Για τον στρατιώτη Πεζικού Γ. Κόκκινο η επιτήρηση της ελληνοτουρκικής μεθορίου απαιτεί συνεχή επαγρύπνηση και ετοιμότητα.
Για τον στρατιώτη Πεζικού Γ. Κόκκινο η επιτήρηση της ελληνοτουρκικής μεθορίου απαιτεί συνεχή επαγρύπνηση και ετοιμότητα.
«Αποτελεί ένα σημείο που προκαλεί ρίγος, σεβασμό και υπερηφάνεια. Το γεγονός ότι βρίσκεσαι στο πρώτο σύνορο της Ελλάδος, σε σημείο όπου Ελληνες και Τούρκοι σκοποί βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής, αποτελεί στοιχείο ιδιαίτερο. Τη στιγμή που βρίσκεσαι στα σύνορα, αισθάνεσαι το βλέμμα όλων των Ελλήνων, οι οποίοι εκείνη τη στιγμή σε εμπιστεύονται πλήρως», τονίζει. Πρώτη και κύρια ιδιαιτερότητα στο ακριτικό φυλάκιο για τον ίδιο αποτελεί η τουρκική παρουσία στο μέσον της γέφυρας, «σε μηδενική απόσταση από τους δικούς μας στρατιώτες. Οι σκοπιές και οι σημαίες των 2 χωρών διαχωρίζονται από μία μπλε-κόκκινη γραμμή που βρίσκεται στον μέσο της γέφυρας».
Υπάρχουν ευχάριστες στιγμές; «Αυτό που έρχεται στον νου μου είναι η τελευταία αλλαγή του χρόνου όπου εκτελούσα υπηρεσία ως επικεφαλής, με τη σκοπιά στο ελληνικό φυλάκιο των Κήπων», απαντά.
«Μαζευτήκαμε στο ΚΨΜ του φυλακίου, στρατιώτες και στελέχη που είχαν υπηρεσία εκείνη την ημέρα, φάγαμε από το στρατιωτικό συσσίτιο και αναπολούσαμε τα προηγούμενα Χριστούγεννα ενώ κάποιοι είχαν ήδη σχεδιάσει τα επόμενα.
Αλλωστε αυτός είναι ο καημός του στρατιώτη. Τα σχέδια για την επόμενη Πρωτοχρονιά. Κάπως έτσι ξεχνάς ότι σου λείπουν οι δικοί σου». Γύρω στις 00.10 ο αρχιφύλακας του ΕΦ, Γιώργος Ρουσούδης, άλλαξε τον χρόνο με τον σκοπό πάνω στη γέφυρα.

Περήφανη που υπηρετεί στις Ενοπλες Δυνάμεις δηλώνει η οπλίτης Πεζικού Π. Αλευροπούλου.
Περήφανη που υπηρετεί στις Ενοπλες Δυνάμεις δηλώνει η οπλίτης Πεζικού Π. Αλευρο-πούλου.

«Ως επικεφαλής νιώθεις το χρέος να αντιπροσωπεύσεις τη μάνα του, την κοπέλα του, τα αγαπημένα του πρόσωπα. Κι αυτή την Πρωτοχρονιά ο στρατιώτης θα τη θυμάται πάντα».
Κάθε φορά που εκτελεί υπηρεσία πάνω στη γέφυρα, η επαγγελματίας οπλίτης Πεζικού Πωλίνα Αλευροπούλου δηλώνει περήφανη που υπηρετεί στις Ενοπλες Δυνάμεις και εισπράττει τις ευχαριστίες του κόσμου. «Ανοίγουν το παράθυρο του αυτοκινήτου και φωνάζουν: σας ευχαριστούμε! Είστε οι φύλακές μας! Καλή δύναμη!… Πολύ συγκινητικά και ενθαρρυντικά λόγια».
Δεν προλαβαίνει να αισθανθεί μοναξιά στη σκοπιά καθώς «υπάρχουν μεγάλες ευθύνες και το μυαλό μου είναι προσηλωμένο στα καθήκοντά μου».
Πώς αξιοποιεί τον ελεύθερο χρόνο της; «Συζητάω με τους συναδέλφους μου ή διαβάζω ένα βιβλίο». Τη ρωτάμε αν για μια γυναίκα είναι πιο δύσκολο να υπηρετεί στον στρατό και μάλιστα στο συγκεκριμένο πόστο. «Οχι πλέον, καθώς υπήρξε χρόνος προσαρμογής και δημιουργία των κατάλληλων χώρων στο φυλάκιο. Οι υποχρεώσεις και τα καθήκοντα είναι τα ίδια με τους άντρες συναδέλφους και πιστεύω πως ανταποκρινόμαστε εξίσου καλά».

Οι σκοπιές και οι σημαίες Ελλάδας και Τουρκίας διαχωρίζονται από μία μπλε-κόκκινη γραμμή που βρίσκεται στο μέσον της γέφυρας.
Οι σκοπιές και οι σημαίες Ελλάδας και Τουρκίας διαχωρίζονται από μία μπλε-κόκκινη γραμμή που βρίσκεται στο μέσον της γέφυρας.

Υψηλό καθήκον
Τι το ιδιαίτερο έχει το φυλάκιο των Κήπων; «Βρίσκεται στην είσοδο της χώρας από την Τουρκία και ως σκοπός στη γέφυρα είσαι η πρώτη και η τελευταία εικόνα για κάποιον που εισέρχεται ή εξέρχεται από τη χώρα». Η διέλευση χιλιάδων ανθρώπων από τα ελληνοτουρκικά σύνορα, δεν επηρεάζει την εκτέλεση της αποστολής τους, δηλώνει ο στρατιώτης Τεθωρακισμένων Νίκος Ντίνας. Οπως εξηγεί, είναι έντονο το αίσθημα πατριωτισμού που νιώθει κάθε στρατιωτικός και το υψηλό καθήκον για τη φύλαξη των συνόρων.
«Ο κόσμος που διέρχεται από τη γέφυρα σε κάνει να νιώθεις περήφανος. Η στρατιωτική οικογένεια είναι ένα καθημερινό στήριγμα και μια συνεχής ανακούφιση στις δυσκολίες». Τι περιέχει το 24ωρο του στρατιωτικού στα σύνορα; «Πρωινό ξύπνημα, εργασίες ευταξίας και καθαριότητας και φυσικά υπηρεσία και εκπαίδευση».
Διευκρινίζει πάντως ότι υπάρχει χρόνος ξεκούρασης και ψυχαγωγίας. «Αυτό που δεν σταματάει ποτέ είναι η φύλαξη των συνόρων μας ακόμα και τη νύχτα, που ως άγρυπνοι προστάτες διασφαλίζουμε την ειρήνη της πατρίδας μας».
Αντίδοτο στη μοναξιά
«Αντιπροσωπεύω κάθε Ελληνα πολίτη»

Ο αρχιφύλακας Γ. Ρουσούδης αισθάνεται στραμμένα πάνω του τα βλέμματα των Ελλήνων.
 Ο αρχιφύλακας Γ. Ρουσούδης αισθάνεται στραμμένα πάνω του τα βλέμματα των Ελλήνων.

Για τον στρατιώτη Πεζικού Γιώργο Κόκκινο η επιτήρηση της ελληνοτουρκικής μεθορίου απαιτεί συνεχή επαγρύπνηση και ετοιμότητα. «Η στάση ενός σκοπού στη γέφυρα πρέπει να είναι άψογη καθώς διέρχονται καθημερινά χιλιάδες ξένοι και Ελληνες». Στις δυσάρεστες αναμνήσεις που θα κρατήσει από τη στρατιωτική του θητεία είναι η απόσταση που τον χωρίζει από το σπίτι και τους γονείς του αλλά «αυτό καλύπτεται με το αίσθημα τιμής που νιώθω υπηρετώντας την πατρίδα σ’ αυτόν εδώ τον τόπο», ενώ όπως προσθέτει: «Το φυλάκιο των Κήπων βρίσκεται δίπλα στην Τουρκία και η υπηρεσία που εκτελούμε στη γέφυρα είναι απέναντι από τους Τούρκους σκοπούς. Την ώρα της υπηρεσίας νιώθω πως αντιπροσωπεύω όλη την Ελλάδα και κάθε Ελληνα».
Ιδιαιτερότητες
«Πέρα από την καθημερινή μας ενασχόληση που έχει να κάνει με την εκτέλεση της υπηρεσίας στο φυλάκιο και την προετοιμασία μας σε περίπτωση απειλής», σημειώνει ο στρατιώτης Υγειονομικού Κωνσταντίνος Κολόνιας, η σκοπιά στη γέφυρα των Κήπων έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες: «Ανυπόφορο κρύο τον χειμώνα και πολλή ζέστη το καλοκαίρι με χιλιάδες ανθρώπους να διέρχονται από και προς την Τουρκία». Δεδομένου ότι το φυλάκιο βρίσκεται στην είσοδο της χώρας από την Τουρκία, ο Κωνσταντίνος Κολόνιας πιστεύει πως επηρεάζει την πρώτη εικόνα που διαμορφώνει κάποιος επισκεπτόμενος τη χώρα μας.
Το σύνορο δυο πολιτισμών
Αυτό που είναι μοναδικό στο φυλάκιο των Κήπων για τον στρατιώτης Τεθωρακισμένων Νίκο Ντίνα είναι το γεγονός ότι «βρίσκεσαι τόσο κοντά στο σύνορο που χωρίζει δύο διαφορετικούς πολιτισμούς και κουλτούρες», δηλώνει στο «Εθνος».
 Περί ευθύνης: Τo sv7bot.blogspot.gr  δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Πάση θυσία Ευρώ !!



Όταν κάποιοι το 2010 ψέλλιζαν ότι η χώρα πρέπει να πάει σε εθνικό νόμισμα
Οι άνθρωποι του συστήματος απειλούσαν ότι :
Θα υπάρξει υποτίμηση του νομίσματος 60-70 %
Η ανεργία θα εκτοξευτεί πάνω από 30%
Δεν θα υπάρχουν φάρμακα
Δεν θα έχουμε καύσιμα
Ξένοι και ντόπιοι, που έχουν τα ευρώπουλα τους έξω, θα εξαγοράζουν τα πάντα σε τιμές ευκαιρίας ( κοψοχρονιά )
Οι νέοι θα φύγουν από τη χώρα για να μπορέσουν να επιβιώσουν.
Οι επιχειρήσεις θα φύγουν από τη χώρα.
Πάμε να δούμε τώρα 7 χρόνια μετά και μέσα στο ευρώ τι έγινε !!!!
Το ΑΕΠ της χώρας συρρικνώθηκε πάνω από 27%
-Το χρέος από το 129% του ΑΕΠ εκτοξεύτηκε στο 187% και αν παραμείνουμε στο ευρώ σύμφωνα με έκθεση του ΔΝΤ το 2060 το ποσοστό χρέους θα αγγίξει το 275% του ΑΕΠ
-Τα εισοδήματα μειώθηκαν από 50-60%
Πάνω από 50% των πολιτών αδυνατούν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους στην εφορία.
Πάνω από 50% των μικρομεσαίων αδυνατούν να πληρώσουν τις ασφαλιστικές εισφορές τους.
Στα 65 δις έχουν ανέλθει οι ανείσπρακτες οφειλές του δημοσίου στα χρόνια της κρίσης (μέσα στο ευρώ), 14 δις ήταν οι ανείσπρακτες οφειλές μόνο στο 2016.
-Η ανεργία εκτινάχτηκε από το 11% στο 30 plus σήμερα (Όσο και να προσπαθούν να ρετουσάρουν τα στοιχεία η πραγματική εικόνα είναι αμείλικτη)
Αν υπολογίσει κανείς ότι όλα αυτά τα χρόνια έφυγαν από τη χώρα πάνω από 500.000 άτομα (κυρίως νέοι με επιστημοσύνη), αν υπολογίσει κανένας ότι πάνω από 500.000 άτομα δεν υπάρχουν σε καμία λίστα ανεργίας (αφορά μικρομεσαίους επαγγελματίες που αναγκάστηκαν να παρατήσουν τις δουλειές και να κλείσουν τις επιχειρήσεις τους), αν υπολογίσει κανείς ότι πάνω από 1.000.000 πολίτες εργάζονται με καθεστώς ευέλικτων μορφών εργασίας (έστω και μια ώρα αν δουλεύει κάποιος την ημέρα θεωρείται απασχολούμενος) τότε ανεργία ξεπερνά και το 35%. Το φοβερό δεν είναι ότι το ποσοστό ανεργίας στα νέα παιδιά αγγίζει το 60%
Για τους νέους με τεράστια επιστημοσύνη που έφυγαν από την χώρα έχω να πω το εξής. Εδώ το έγκλημα είναι τεράστιο μιας και ο Ελληνικός λαός πλήρωσε πολλά σε μια μακροπρόθεσμη επένδυση (παιδεία) για να βρούν χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Βρετανία, η Αμερική κ.α. φτηνό επιστημονικό προσωπικό χωρίς κανένα απολύτως κόστος.
-Όχι μόνο δεν υπάρχουν φάρμακα αλλά ούτε αναλώσιμα στα νοσοκομεία. Οι πολίτες στις περισσότερες των περιπτώσεων αναγκάζονται να αγοράζουν τα πάντα ( αν φυσικά έχουν την δυνατότητα) για να νοσηλευτούν εντός και εκτός νοσοκομείων.
Περισσότερο από ποτέ ανθούν οι ιδιωτικές επιχειρήσεις υγείας. Ο πολίτης ψάχνει απεγνωσμένα την χαμένη υπηρεσία υγείας του κράτους σε πληρωμένες ιδιωτικές κάρτες κλάμπ κλπ κλπ
-Δεν λέω καύσιμα έχουμε !!!!, Αλλά πολλοί συνάνθρωποι μας παγώνουν το χειμώνα γιατί αδυνατούν να αγοράσουν πετρέλαιο θέρμανσης. Σε πάνω από 1.000.000 αυτοκίνητα έχουν κατατεθεί οι πινακίδες γιατί ο κόσμος αδυνατεί πλέον να τα συντηρήσει.
Ξένοι «επενδυτές» εξαγοράζουν πραγματικά σε εξευτελιστικές τιμές δημόσια και ιδιωτική περιουσία. Αεροδρόμια, λιμάνια, επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, τράπεζες αλλάζουν χέρια σε εξευτελιστικές τιμές.
-Παραγωγικές και άλλες επιχειρήσεις φεύγουν από την Ελλάδα γιατί αδυνατούν να επιβιώσουν κάτω από ένα φορομπηχτικό, και όχι σταθερό, καθεστώς.
-Η αγροτική οικονομία (άλλοτε βασικός πυλώνας της Ελληνικής οικονομίας) συρρικνώνεται. Μικροί και μεσαίοι αγρότες στενάζουν κάτω από τα νέα φορομπηχτικά και ασφαλιστικά νομοθετήματα)
Η υψηλή φορολογία, το μη σταθερό φορολογικό πλαίσιο, η απίστευτη γραφειοκρατία, η παραοικονομία που οργιάζει, οι τράπεζες που αδυνατούν να χρηματοδοτήσουν την υγιή επιχειρηματικότητα λειτουργούν αποτρεπτικά για όποιο νέο επιχειρηματικό εγχείρημα. (Εμείς παρ όλα αυτά περιμένουμε στην γωνία την ανάπτυξη !!!)
Δυστυχώς ακόμα ο πάτος δεν φαίνεται …………………. Μέσα στο Ευρώ !!!!!!!!!!!
Περί ευθύνης: Τo sv7bot.blogspot.gr  δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2017

Σε ποιες 18 πόλεις επεκτείνονται τα δίκτυα φυσικού αερίου

RADIATOR

Σε 18 πόλεις, περισσότερα από 100.000 νοικοκυριά και 11.000 επιχειρήσεις, επεκτείνονται τα δίκτυα φυσικού αερίου, σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο της νεοσύστατης Εταιρίας Διανομής (ΕΔΑ) Λοιπής Ελλάδας, θυγατρικής της ΔΕΠΑ.
Η εταιρία δημιουργήθηκε σε εφαρμογή της νομικής υποχρέωσης για νομικό και λειτουργικό διαχωρισμό των δραστηριοτήτων διανομής από τις λοιπές δραστηριότητές της ΔΕΠΑ έως την 1η Ιανουαρίου 2017 και «κληρονόμησε» από αυτήν, δίκτυα διανομής και βιομηχανικές περιοχές σε 12 πόλεις στην Κεντρική Ελλάδα, Κεντρική Μακεδονία και Ανατολική Μακεδονία - Θράκη.
Το δίκτυο έχει μήκος 500 χιλιομέτρων και τροφοδοτεί 170 εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες. Το σχέδιο ανάπτυξης της ΔΕΔΑ (Δίκτυα Εταιρίας Διανομής Αερίου), όπως παρουσιάστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας Θόδωρο Τερζόπουλο σε πρόσφατο ενεργειακό συνέδριο προβλέπει τον υπερδιπλασιασμό του δικτύου, με την κατασκευή άνω των 1000 χλμ. μέσης και χαμηλής πίεσης που θα διευρύνει το πελατολόγιο.
Αναλυτικά, προβλέπεται η επέκταση των δικτύων στις εξής πόλεις:
  • Κεντρική Ελλάδα: Χαλκίδα, Καρπενήσι, Άμφισσα, Λαμία, Λιβαδειά, Θήβα. Οι νέες συνδέσεις υπολογίζονται σε 38.000 νοικοκυριά και 5.000 επιχειρήσεις.
  • Κεντρική Μακεδονία: Αλεξάνδρεια, Βέροια, Κιλκίς, Γιαννιτσά, Κατερίνη, Σέρρες (25.000 νοικοκυριά και 4.000 επιχειρήσεις).
  • Ανατολική Μακεδονία - Θράκη: Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Ξάνθη, Δράμα, Ορεστιάδα, Καβάλα (45.000 νοικοκυριά και 2.000 επιχειρήσεις).
Στις πόλεις που βρίσκονται σχετικά μακριά από τον κεντρικό αγωγό μεταφοράς φυσικού αερίου, όπως η Λειβαδιά, το Καρπενήσι, η Ορεστιάδα και η 'Αμφισσα προβλέπεται να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία του συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) για τη μεταφορά του στα σημεία κατανάλωσης. Το επιχειρησιακό σχέδιο εκτείνεται σε βάθος 20ετίας. Κατά την πενταετία 2018-2023 που είναι η πρώτη φάση κατασκευής των δικτύων προβλέπεται να δημιουργηθούν περισσότερες από 1600 νέες θέσεις εργασίας ενώ σε 700 υπολογίζονται οι νέες μόνιμες θέσεις κατά την περίοδο της λειτουργίας.
Συνολικά, η κατανάλωση φυσικού αερίου στις νέες περιοχές υπολογίζεται σε 700 εκατ. κυβικά μέτρα ετησίως και θα οδηγήσει σε μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 50.000 τον. το χρόνο. Συγκριτικά η ζήτηση φυσικού αερίου στην Ελλάδα το 2015 ήταν 3 δις. κυβικά, πέρυσι αυξήθηκε σε 4 δις. και το 2017 προβλέπεται να αυξηθεί περαιτέρω στα 5 δις. με κινητήριο δύναμη την αύξηση της ηλεκτροπαραγωγής από φυσικό αέριο.
Εκτός αυτού, η ΔΕΠΑ υπέγραψε πρόσφατα μνημόνιο συνεργασίας με τη ΔΕΗ, με αντικείμενο την τροφοδοσία με φυσικό αέριο νησιωτικών και άλλων περιοχών/καταναλωτών απομακρυσμένων από το Εθνικό Σύστημα Φυσικού Αερίου. Κύριος στόχος είναι η τροφοδοσία της Δυτικής και της Νησιωτικής Ελλάδας που δεν διαθέτουν δίκτυα με φυσικό αέριο σε υγροποιημένη ή / και συμπιεσμένη μορφή ενώ από πλευράς ΔΕΗ το φυσικό αέριο εξετάζεται ως εναλλακτικό καύσιμο για τα διασυνδεδεμένα νησιά.
Επιπλέον, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2017, θα λειτουργήσει στα Ιωάννινα το πρώτο πρατήριο φυσικού αερίου για οχήματα επαγγελματικής και ιδιωτικής χρήσης που θα τροφοδοτείται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο, το οποίο θα μεταφέρεται οδικώς. Τη σχετική συμφωνία υπέγραψαν πρόσφατα η ΔΕΠΑ με το Αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων με σκοπό ο στόλος λεωφορείων του νομού να κινείται με φυσικό αέριο.
Περί ευθύνης: Τo sv7bot.blogspot.gr  δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2017

ΒΡΕΘΗΚΕ Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ; Ενδείξεις που οδηγούν στην χαμένη ήπειρο ανακάλυψε ο Τζέιμς Κάμερον (Βίντεο)



Ο φημισμένος σκηνοθέτης ανακάλυψε άγκυρες από την εποχή του χαλκού και υποστηρίζει ότι έχουν σχέση με την μυθική καταποντισμένη ήπειρο.
Σύμφωνα με το μύθο, που διασώζει ο Πλάτωνας στους διαλόγους του «Τίμαιος» και «Κριτίας», η Ατλαντίδα ήταν μια ήπειρος που βρισκόταν στη μέση του Ατλαντικού όπου είχε ανθίσει ένας εξαιρετικά προηγμένος και αναπτυγμένος πολιτισμός.
Οι Άτλαντες τελικά έπεσαν σε δυσμένεια από τους Θεούς και ολόκληρο το νησί βυθίστηκε κάτω από τα κύματα, αφού πρώτα προσπάθησαν να κατακτήσουν και την Ελλάδα, με τους Αθηναίους να τους αποκρούουν, να τους απωθούν ως το νησί τους και ο Αθηναϊκός στρατός να χάνεται και αυτός από την καταπόντιση της Ατλαντίδος.
Έκτοτε πολλές θεωρίες έχουν βγει στο φως που υποστηρίζουν αν η Ατλαντίδα υπήρχε, αν βυθίστηκε από ένα τεράστιο τσουνάμι, η από μια παρατεταμένη περίοδο ηφαιστειακής δραστηριότητας ή από κάποια άλλη αιτία.
Το αν ή όχι η Ατλαντίδα ήταν πραγματική, παραμένει εδώ και καιρό θέμα έντονης συζήτησης.
Τώρα μια εξέχουσα προσωπικότητα, που έχει εδώ και καιρό δείξει το ενδιαφέρον του για το μυστήριο της Ατλαντίδος, είναι ο σκηνοθέτης Τζέιμς Κάμερον που εξερευνά το θρύλο, μέσω ενός νέου τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ με τίτλο «Ή Άνοδος της Ατλαντίδος» («Atlantis Rising»), το οποίο προβάλετε και από το National Geographic.
Απόσπασμα από το ντοκιμαντέρ, στο οποίο η εξερευνητική ομάδα του Κάμερον μελετούν γλυπτά σε βράχους.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, η ομάδα έρευνας έκανε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ανακάλυψη, όταν έφεραν στο φως έξι άγκυρες που χρονολογούνται πάνω από 4.000 ετών παλιές. Βρίσκονται ακριβώς έξω από την είσοδο της Μεσογείου και ο Κάμερον πιστεύει ότι συνδέονται με την ύπαρξη της Ατλαντίδος.
«Αυτές οι άγκυρες θα μπορούσε να είναι 3.500 έως 4.000 ετών και να είχαν χρησιμοποιηθεί από ένα λιμάνι στον Ατλαντικό, εκεί όπου δεν τολμούσα καν σε όνειρο να βρεθούν άγκυρες», είπε ο σκηνοθέτης Simcha Jacobovici.
«Είναι πιο εύκολο να βρεις μια βελόνα στα άχυρα παρά άγκυρες της Εποχής του Χαλκού στον Ατλαντικό,» τόνισε σύμφωνα με το news.com.au.
Αν όντως οι άγκυρες πραγματικά έχουν να κάνουν με την Ατλαντίδα, αυτό ακόμα παραμένει ασαφές.
Περί ευθύνης: Τo sv7bot.blogspot.gr  δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.