Κυριακή 22 Μαΐου 2011

ΑΡΧΑΙΕΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ... !!!





Απευθύνεται προς όσους έχουν την κακή συνήθεια να βρίζουν,  και αδυνατούν να την καταπολεμήσουν, ας προσπαθήσουν
τουλάχιστον  να  χρησιμοποιούν την *αρχαία ελληνική γλώσσα* για είναι λιγότερο χυδαίοι...
 
 (Εκ των προσωπικών σημειώσεων του καθ. κ. Γ. Μπαμπινιώτη)

Λάβε κίναιδε   =   Πάρ' τα πούστη
Όδευε εις συνουσίαν    =    Άντε γα...σου
Αφόδευε εντός   =   Χέσε μέσα
Λάβε τους όρχεις ημών    =   Πάρ' τα αρχίδια  μας
Εσύ εστί για τον πέο   =   Είσαι για τον πούτσο
Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου   =   Θα μου κλάσεις τα αρχίδια!
Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου   =   Και με τρώγαν τα αρχίδια μου!
Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου   =   Γαμώ το μουνί  της μάνας σου

Θ
α σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις παλαιό  κίναιδε =  Θα σου γαμήσω το σπίτι παλιοπούστη!!!
Έξω κίναιδε εκ της οικίας  =  ;Oξω πούστη  απ'την παράγκα (πρόχειρη κατοικία)
Της επί*/ /*χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμ
α  =  Της πουτάνας  το κάγκελο!!!
Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι = Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους
Λάβε πέντε, ω αυνανιστά    (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της
μίας χειρός)  =  Πάρε πέντε, ρε μαλάκα! (μαζί με φάσκελο)
Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου  =  Πάρτα Λίζα και κάντα κορνίζα!
Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις  =  Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι
Μη μου τους όρχεις τάρατε
   =   Μη μου πρήζετε τα αρχίδια
Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα = Πάρ' τα μωρή άρρωστη
Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης αυνάν  =  Χοντρομαλάκας
Χαίρε ημάς το πλατύφυλλο   =   Χαιρέτα μας τον πλάτανο
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου