Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ τον πολίτη αφού κατάσχουν τα χρήματα του! Πώς μπορούμε να επιβιώσουμε;


Γράφει: Χρήστος Παπαπαναγιώτου Frik
Οι τράπεζες κατάσχουν από το πρώτο ευρώ ότι κατάθεση υπάρχει….
Όταν ένας πολίτης έχει δυο και πλέων λογαριασμούς σε τράπεζες…

εφόσον έχει οφειλές προς την εφορία, δάνεια, κλήσεις τροχαίας, οφειλές προς δήμους… τότε η τράπεζα χωρίς το όριο τον 1.000 ευρώ κατάσχει από το πρώτο ευρώ κάθε ποσό!

Σε ερώτηση μου στον υφυπουργό ανάπτυξης ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΚΟΡΔΑΣ, σε περίπτωση που κάποιος δικός μου άνθρωπος καταθέσει στον λογαριασμό μου 20 ευρώ γιατί εγώ πεινάω και δεν έχω να φάω, αν η τράπεζα θα μου πάρει αυτά τα χρήματα αν έχω οφειλές προς την εφορία ή άλλο δημόσιο τομέα ή ακόμα και σε δάνεια…. Απέφυγε να μου απαντήσει κατεβάζοντας το κεφάλι του!

Ε ναι είναι αλήθεια λοιπόν….
Αν στην ΚΥΠΡΟ έπαιρναν κάποια χρήματα πάνω από 100.000 ευρώ… τώρα αν αυτό που κάνουν στην Ελλάδα δεν είναι κλεψιά.. τι να πω;
Τώρα για να μπορεί κάποιος να επιβιώσει… για να του στείλει κάποιος χρήματα, μπορεί να το κάνει μέσω του ταχυδρομείου!!!!

Από εδώ και πέρα μη βάζετε χρήματα σε τραπεζικούς λογαριασμούς! Να έχετε μόνο ένα τραπεζικό λογαριασμό που θα είναι μόνο για τη μισθοδοσία σας.
Όσο για την κάρτα που πριν την ονόμαζαν «κάρτα του πολίτη» και τώρα την εμφανίζουν σαν «κάρτα αποδείξεων»… είναι μόνο και μόνο για να ακυρώσουν το ρευστό από την αγορά και να στείλουν στον τάφο κάθε πολίτη που δεν έχει δυνατότητα να έχει παροχές από εργασία – δουλεία ώστε να είμαστε πια σωστά ρομπότ με ολοκληρωτικό έλεγχο.

Όσο για το ζήτημα των χαμένων παιδιών και το εμπόριο βρεφών.. αφού τώρα πια κάθε βρέφος που γεννιέται έχει άμεσα το ΑΡΙΘΜΟ ΑΜΚΑ ΤΟΥ σε λίγο για την - και καλά - προστασία του θα ζητούν στην αρχή το τσιπάρισμα και πιο μετά την υποχρεωτική στάμπα με τσιπ στα παιδιά μας!

Με λίγα λογία ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ & Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου