Ένα από τα σημαντικότερα «κάστρα» της Apple, αυτό της ικανοποίησης πελατών, δείχνει να αντιμετωπίζει πρόβλημα με βάση έρευνα της Forrester Research την οποία αναδημοσιεύει η Wall Street Journal.ν οποία αναδημοσιεύει η Wall Street Journal.
Στην έρευνα η Apple μένει πίσω από τη Microsoft, Samsung και τη Sony κάτι που γίνεται για πρώτη φορά. Συγκεντρώνοντας τις απόψεις 7.500 χρηστών, η έρευνα καταμετρεί την εμπειρία του πελάτη με μια εταιρεία είτε στο κατάστημα είτε με άλλο τρόπο και δημιούργησε ένα πίνακα ικανοποίησης πελατών.
Όπως βλέπουμε, η Amazon βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ 17 εταιρειών που ασχολούνται με καταναλωτικά προιόντα στη Βόρεια Αμερική, αποσπώντας βαθμολογία «άριστη». Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Sony με αξιολόγηση 83 ενώ ακολουθεί η Microsoft, η Samsung και στη συνέχεια η Apple.
Πάντως η Apple βελτίωσε τη θέση της με βάση το παρελθόν, με την εταιρεία να «πολεμάει» με τη συνεχή αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που επισκέπτονται τα καταστήματά της για αγορά ή για τεχνική υποστήριξη Το επόμενο διάστημα και αφού έχει περάσει 1.5 χρόνος χωρίς υπεύθυνο για τα γνωστά Apple Stores ανά τον κόσμο, η CEO της Burberry, Angela Ahrendts αναλαμβάνει τη συγκεκριμένη θέση με αρκετές φιλοδοξίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου