Μια νέα κοινωνική πλατφόρμα που θυμίζει αρκετά το Twitter έκανε πρόσφατα την εμφάνιση της στο διαδίκτυο και όσο περνάει ο καιρός, προσελκύει όλο και περισσότερους χρήστες, προσφέροντας αρκετά επιπλέον χαρακτηριστικά.
Το Pheed ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Αύγουστο του 2012 στην Καλιφόρνια και δίνει στα μέλη του τη δυνατότητα να μοιράζονται με τους υπόλοιπους χρήστες κείμενο, φωτογραφίες και βίντεο.
Εκτός από αυτά όμως, προσφέρει ακόμα αρκετά επιπλέον χαρακτηριστικά, όπως τη δυνατότητα δημοσίευσης φωνητικών σημειώσεων, αρχείων ήχου καθώς και ζωντανής μετάδοσης μέσω ήχου και εικόνας.
Μια ακόμα σημαντικά διαφορά του Pheed από τα άλλα κοινωνικά δίκτυα είναι πως οι χρήστες του μπορούν, αν θέλουν, να κερδίζουν χρήματα από το προφίλ τους.
Αυτό μπορούν να το πετύχουν είτε εφαρμόζοντας μια μηναία συνδρομή για τους επισκέπτες τους, από 1,99 έως 34,99 δολάρια το μήνα, είτε δημοσιεύοντας ένα ζωντανό γεγονός με μορφή pay-per-view, όπου οι υπόλοιποι χρήστες θα πρέπει να πληρώσουν κάποιο ποσό για να το παρακολουθήσουν.
Σε κάθε περίπτωση, η επιλογή της τιμής αλλά και του είδους του περιεχομένου που θα μοιράζονται οι χρήστες είναι μόνο δική τους. Τα μισά έσοδα από συνδρομές και pay-per-view events πάνε άμεσα στους ίδιους ενώ τα υπόλοιπα στο Pheed.
Υπολογίζεται μάλιστα πως συνδρομητικές υπηρεσίες των χρηστών θα αποτελούν μεγάλο μέρος των εσόδων του νέου κοινωνικού δικτύου.
Αυτό βέβαια προβάλλει ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλα τα κοινωνικά δίκτυα, την ποιότητα του περιεχομένου τους. Το Pheed δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να προσελκύσει χρήστες, ήδη η Miley Cyrus με μια μόνο ηχογράφηση που δημοσίευσε στο προφίλ της προσέλκυσε πάνω από 10.000 επισκέπτες σε δευτερόλεπτα.
Πόσοι όμως θα δεχόντουσαν να πληρώσουν συνδρομή ή έστω ένα μικρό ποσό για να ακολουθήσουν ένα προφίλ παρακολουθήσουν μια ζωντανή μετάδοση;
Σίγουρα η στασιμότητα των δημοφιλέστερων κοινωνικών δικτύων ίσως προκαλέσει αρκετούς χρήστες να στραφούν στο Pheed, ιδίως με τα αρκετά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά που προσφέρει.
Αν και δεν θα μπορούσε ακόμα να χαρακτηριστεί ως το «τέλος» του twitter, έχει τα φόντα να το ξεπεράσει σε δημοτικότητα. Εάν βέβαια οι διαχειριστές του το υποστηρίξουν όπως πρέπει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου