Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Στο καλο αξιοπρεπη...αξιοτιμε...αγαπημενε...ΕΛΛΗΝΑ Συμπολιτη μου....

Γράφει ο μπλακ-αης

....και γ@μωτο μου για την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ αυτης της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ...

....και γ@μωτο μου για την ΑΔΙΚΕΙΑ που υφιστανται ολοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ απο την διεφθαρμενη οικονομικη διαχειρηση των σιχαμερων πολιτικων που εξαπατουσαν τους ΕΛΛΗΝΕΣ
ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ για να κλεβουν την ψηφο τους και να μπαινουν στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ βοολη για να τακτοποιουν την προσωπικη "παρτη" τους και να πετανε ψιχουλα στον χαχολο "πελατη" της ψηφοκλοπης των....

....και γ@μωτο μου για την ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ αυτων που εξουσιαζουν αυτον τον ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ...ΑΞΙΟΤΙΜΟ...ΦΙΛΟΤΙΜΟ...ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ...ΕΛΛΗΝΙΚΟ πληθυσμο της ΕΛΛΑΣ και που δυστυχως δεν σεβονται ουτε την ελαχιστη αξιοπρεπη διαβιωση των ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ τους...

...και γ@μωτο μου για αυτα που δηθεν γινονται ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΝ ΜΑΣ... ...και για την επιβιωση της ΕΛΛΑΣ ...που δεν ειναι τιποτα αλλο απο την υστατη προσπαθεια ενος πολιτικου απατεωνα και ενος πολιτικου κακουργου για την επιβιωση του σαπιου πολιτικου συστηματος που ανδρωθηκαν και τωρα νεμονται αδηφαγα καταστρεφοντας αυτον τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ...

...και γ@μωτο μου ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΣΑΣ οταν χανονται τετοιες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΨΥΧΑΡΕΣ ...αναισθητοι...απανθρωποι...αδιστακτοι...αμετανοητοι...
ρεμπεσκεδες της σαπιας πολιτικης νομενκλατουρας του χθες ...

...και γ@μωτο μου αγαπημενε ΑΓΝΩΣΤΕ ΕΛΛΗΝΑ που θελησες με τετοια αξιοπρεπεια να μας εγκαταληψεις...ποσα δακρυα μου προκαλουν τα λογια του υστατου γραμματος σου...ποση οδυνη στην ψυχη μου...

...και γ@μωτο μου να μπορουσες να ηξερες τωρα... αλλα και για να εισαι σιγουρος οτι...αφησες ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ σε ολους μας ...

και σε αυτα τα πολιτικα τσογλανια εμπηξες ενα φαρμακερο βελος στην ακαρδη-καρδια τους...και ας κανουν οτι δεν καταλαβαινουν την ...απουσια σου...

Στο καλο αξιοπρεπη...αξιοτιμε...αγαπημενε...ΕΛΛΗΝΑ Συμπολιτη μου.... 
μπλακ-αης
Σχόλιο του μπλακ-αης στην ανάρτηση Αυτοκτόνησε 59χρονος στη Λήμνο Παρακαλώ τον Μητροπολίτη Λήμνου να αφήσει να με θάψουν ως Χριστιανό....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου