Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Δεν απαντώ σε ό,τι με ρωτούν, ΑΛΛΑ σε ό,τι ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ να με ρωτήσουν…


  

Γράφει ο Βασίλης Χασιώτης
Αφού επί δυό χρόνια κυβέρνησαν ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΗ…
 Δεν απαντώ σε ό,τι με ρωτούν, ΑΛΛΑ σε ό,τι ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ να με ρωτήσουν…Αφού τα δυό αυτά χρόνια έδεσαν πισθάγκωνα την Ελλάδα με αποφάσεις που λήφθηκαν ΧΩΡΙΣ την προηγούμενη εξουσιοδότηση του ελληνικού λαού…
Καθ’ υπέρβαση της λαϊκής εμτολής δυνάμει της οποίας η μεν κυβέρνηση κλήθηκε να κυβερνά η δε Βουλή νω νομοθετεί…
Αφού πλέον ετοίμασαν ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10-20 ΧΡΟΝΙΑ…
Σχεδιασμένο και γραμμένο ΩΣ ΤΙΣ ΕΣΧΑΤΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΜΙΑ ΞΕΝΗ
ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ…
Ένα πρόγραμμα επαίσχυντο ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟ ΛΟΓΟ…
Τώρα, με αυτό το δεδομένο…
Ότι δηλαδή. ο λαός ΔΕΝ ΕΡΩΤΑΤΑΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ…
Διότι αυτό φρόντισε να το απαντήσει ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ μεσω μιας μικρής μειοψηφία προσώπων που άσκησαν τα δύο αυτά χρόνια εξουσία…
Αυτό το συγκεκριμένο πολιτικό σύστημα εξουσίας…
Της ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ, σύμφωνα με κατά καιρούς δηλώσεις των πλέον εγκρίτων εκ του πολιτικού του προσωπικού…
Της ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ, σύμφωνα με κατά καιρούς δηλώσεις των πλέον εγκρίτων εκ του πολιτικού του προσωπικού…, και
Της ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ, σύμφωνα με κατά καιρούς δηλώσεις των πλέον εγκρίτων εκ του πολιτικού του προσωπικού…
Έρχεται, ΤΩΡΑ, τούτο το άθλιο πτώμα, να με «ρωτήσει»…
ΌΧΙ ΤΙ ΘΕΛΩ…
Μα ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ…
Που κι αυτά ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, αλλά ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΕΠΙΤΡΟΠΕΙΑ, ΥΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ…
Και μου διαμηνύει, το ίδιο άθλια…
Πως ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ…
Και ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙ, το ίδιο άθλια…
Πως ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ή ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΥΝΗΡΓΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ …
Τότε, ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ…
ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΛΕΩ : ΔΕΝ ΘΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗ ΞΕΝΗ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ…
ΑΥΤΌ ΟΝΟΜΑΖΩ ΕΓΩ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΧΑΟΣ…
ΚΙ ΑΚΟΜΑ : Αυτό εγώ το ονομάζω ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ…
Κι ακόμα : Αυτό εγώ το ονομάζω ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΒΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ…
Έτσι, στις προσεχείς εκλογές, ΜΟΥ ΑΦΗΣΑΝ «ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ» ΜΙΑ ΕΚΛΟΓΗ…
Ή θα αποδεχτώ την ΕΚΤΡΟΠΗ, ή ΟΧΙ…
Διαλέγω ΟΧΙ…
Θα το διάλεγα, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ, ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΑΠΑΞ ΑΠΟΔΕΧΤΩ ΤΗΝ ΕΚΤΡΟΠΗ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΚΑΝΟΝΑ…
Κι αν ΕΚ ΤΥΧΗΣ την πρώτη φορά –καθ’ υπόθεσιν εργασίας- είχα όφελος, θα πρέπει να έχω το κοκαλάκι της νυχτερίδας για να είμαι συνέχεια τόσο τυχερός…
Πόσο μάλιστα, όταν δεν το αποδέχομαι (το μνημόνιο)…
Και βεβαίως, ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ Ο,ΤΙ ΜΕ ΡΩΤΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΟΥΝ…
Θα απαντήσω ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου