Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Χωρίς τελειωμό η… «αντι-εβραϊκή συνωμοσιολαγνεία»!


 Αθεράπευτη αποδεικνύεται η ροπή ορισμένων στις θεωρίες συνωμοσίας και μάλιστα με σενάρια που επιδέχονται πολλαπλές ερμηνείες, από τις οποίες βέβαια επιλέγονται αυτές που βολεύουν – επιβεβαιώνουν τις στερεοτυπικές πεποιθήσεις τους.

Η σχετική είδηση έχει ως εξής: Ισραηλινοί επιχειρηματίες φέρονται να προχωρούν στην αγορά ακίνητων περιουσιών στα κατεχόμενα κυπριακά εδάφη, με χρήματα που τους εξασφαλίζει η ισραηλινή κυβέρνηση, χρησιμοποιώντας ως μεσάζοντες, έξι Τουρκοκύπριους δικηγόρους, ιδρύουν και εγγράφουν στο ψευδοκράτος εικονικές εταιρείες τις οποίες χρησιμοποιούν για την αγορά ακινήτων, με σκοπό την ανέγερση πολυτελών επαύλεων, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Χαμπερντάρ».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, πρόκειται για σχέδιο που εφαρμόζεται μετά το 2004, ενώ το κράτος του Ισραήλ έχει διορίσει και Ραβίνο στα κατεχόμενα, τον Χαγίμ Αζίμοβ, του οποίου η πολυτελής έπαυλη μετατράπηκε σε συναγωγή στην Λάπηθο στην είσοδο της οποία υπάρχει επιγραφή στα εβραϊκά. Η εφημερίδα υποστηρίζει, ότι σύμφωνα με την «Πεντάτευχο», η Κύπρος αποτελεί μέρος των εδαφών της Γης της Επαγγελίας, υπογραμμίζοντας ότι οι Ισραηλινοί αγοράζουν ελληνοκυπριακές ακίνητες περιουσίες στα κατεχόμενα και παράλληλα αναζητούν τον Ελληνοκύπριο παλαιό κάτοχο της περιουσίας στον οποίο καταβάλλουν χρηματικό ποσό για την περιουσία, ώστε να μην αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε πρόβλημα.
Ποιο είναι λοιπόν το «αβίαστο» συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουν; Ότι μετά την πρόσφατη υπογραφή των σημαντικών αμυντικών συμφωνιών μεταξύ Ισραηλινών και Κυπρίων, δημιουργούνται εύλογες υποψίες ότι το Τελ Αβίβ παίζει διπλό παιχνίδι! Εκ πρώτης όψεως το συμπέρασμα μοιάζει λογικό. Είναι όμως έτσι, ή υπάρχουν κι άλλες εναλλακτικές ερμηνείες προτού φτάσουμε… να ενισχύσουμε το όποιο σύνδρομο κατατρύχει.
Καταρχάς, τις ενέργειες φέρονται να κάνουν υπερ-ορθόδοξοι Εβραίοι, οι οποίοι έχουν προκαλέσει πολλαπλά προβλήματα στο εσωτερικό του Ισραήλ, ενώ μεγάλο τμήμα – αρκούντως προοδευτικό – της κοινωνίας της χώρας, δεν θέλει να τους βλέπει ούτε… ζωγραφιστούς! Επίσης, η αναφορά ότι αναζητούν τον νόμιμο Ελληνοκύπριο κάτοχο και τον αποζημιώνουν δεν φαίνεται να αξιολογείται επαρκώς. Κατά συνέπεια, μια ενδεχόμενη, εναλλακτική της «συνωμοτικής» ερμηνεία, είναι αυτή και δεν υποκρύπτεται κάποιο υποχθόνιο ανθελληνικό σχέδιο.
Ακόμη κι αν αποδεικνυόταν ότι όντως βρίσκεται το κράτος του Ισραήλ πίσω από αυτό το σχέδιο, γιατί μας προβληματίζει τόσο αυτό που θα φαινόταν ως απόπειρα δημογραφικής αλλοίωσης του πληθυσμού των κατεχομένων τη στιγμή που κυριαρχείται από τους εποίκους τους οποίους οδήγησε εκεί ο αιμοσταγής ΑΤΤΙΛΑΣ λόγω του ότι ΔΕΝ εμπιστευόταν και πολύ την αφοσίωση των Τουρκοκυπρίων στη «μητέρα πατρίδα», την Τουρκία;
Επιπρόσθετα, μήπως θα έπρεπε να το συνδυάσουμε με την παγκοίνως γνωστή απέχθεια των Ισραηλινών για οτιδήποτε ισλαμικό το οποίο βρίσκεται δίπλα στην πόρτα τους; Πόσες φορές έχουν διατυπώσει σφοδρή ανησυχία για το ενδεχόμενο να καταστούν τα κατεχόμενα «άσυλο» παρανοϊκών ισλαμιστών οι οποίοι θα ξυπνούν και θα κοιμούνται με το όνειρο μιας… περιποιημένης τρομοκρατικής επίθεσης εναντίον του «Σιωνιστή εχθρού»; Εδώ, με βάση αυτήν ακριβώς την ανησυχία, η ισραηλινή Mossad διαθέτει «στρατό» από πράκτορες και πληροφοριοδότες στην περιοχή των Βαλκανίων, καθώς ουδέποτε έκρυψε την ανησυχία της, για πανομοιότυπους λόγους, για τη ισλαμιστική διείσδυση σε περιοχές όπως η Βοσνία, το Κοσσυφοπέδιο και η ίδια η Αλβανία.
Και όλα αυτά, παρά τις καλές σχέσεις που έχουν αναπτυχθεί τον τελευταίο καιρό ανάμεσα στα Τίρανα και το Τελ Αβίβ, οι οποίες λειτουργούν ως αντιστάθμισμα των ενεργειών που κάνουν οι Τούρκοι, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο και την ελληνική εθνική ασφάλεια. Κατά συνέπεια, περιοριζόμενοι σε αυτές μόνο τις εναλλακτικές ερμηνείες, θα επιμέναμε ότι στην ερμηνεία τέτοιων ειδήσεων απαιτείται μεγαλύτερη προσοχή, νηφαλιότητα και ψυχραιμία. Άλλωστε, πόσο ανίκανες θεωρούν τις κυπριακές μυστικές υπηρεσίες; Οι γνωρίζοντες τις θεωρούν αντιθέτως ως εξαιρετικά ικανές και ιδιαιτέρως… διεισδυτικές στις υποθέσεις εθνικού ενδιαφέροντος…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου