|
Οικονομικά Οφέλη |
|
Παρακολουθώντας τις τάσεις τις αγοράς διαπιστώνουμε τη σταδιακή μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού σε οικονομικότερα καύσιμα μιας που η χρήση βενζίνης συνεπάγεται για πολλούς καταναλωτές μια δυσβάσταχτη οικονομική επιβάρυνση. |
|
|
Στον ακόλουθο πίνακα παραθέτουμε μία συγκριτική ανάλυση του ετήσιου κόστους κίνησης ενός αυτοκινήτου που κινείται με αμόλυβδη βενζίνη και ενός ίδιου αυτοκινήτου που κινείται με υγραέριο κίνησης: |
|
| |
|
|
Συγκριτικός πίνακας ετήσιου κόστους καυσίμων
Αυτοκίνητο μεσαίου κυβισμού |
Καύσιμη ύλη | Αμόλυβδη |
Μέσος όρος διανυόμενων χλμ ανά έτος | 15.000 |
Μέση κατανάλωση καυσίμου ανά χλμ (λίτρα) | 0,12 |
Μέση τιμή καυσίμου στο πρατήριο (ανά λίτρο) | 1,60€ |
Ετήσιο κόστος | 2.880€ |
|
Καύσιμη ύλη | Υγραέριο κίνησης |
Μέσος όρος διανυόμενων χλμ ανά έτος | 15.000 |
Μέση κατανάλωση καυσίμου ανά χλμ (λίτρα) | 0,13 |
Μέση τιμή καυσίμου στο πρατήριο (ανά λίτρο) | 0,75€ |
Ετήσιο κόστος | 1.462€ |
|
Ετήσιο όφελος από υγραεριοκίνηση | 1.417€ |
Σημείωση: Τα στοιχεία που λήφθηκαν υπόψη αφορούν μέσους όρους τιμών. |
|
|
Όπως φαίνεται το ετήσιο όφελος από την υγραεριοκίνηση ανέρχεται σε €1.417 καθώς το υγραέριο κίνησης παρά τη μεγαλύτερη κατανάλωση που απαιτεί (10% περισσότερο σε σχέση με την αμόλυβδη), πωλείται σε πολύ χαμηλότερη τιμή, κάτι το οποίο μειώνει θεαματικά το κόστος κίνησης. |
|
Συγκριτικός πίνακας ετήσιου κόστους καυσίμων
Αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού |
Καύσιμη ύλη | Αμόλυβδη |
Μέσος όρος διανυόμενων χλμ ανά έτος | 15.000 |
Μέση κατανάλωση καυσίμου ανά χλμ (λίτρα) | 0,20 |
Μέση τιμή καυσίμου στο πρατήριο (ανά λίτρο) | 1,60€ |
Ετήσιο κόστος | 4.800€ |
|
Καύσιμη ύλη | Υγραέριο κίνησης |
Μέσος όρος διανυόμενων χλμ ανά έτος | 15.000 |
Μέση κατανάλωση καυσίμου ανά χλμ (λίτρα) | 0,22 |
Μέση τιμή καυσίμου στο πρατήριο (ανά λίτρο) | 0,75€ |
Ετήσιο κόστος | 2.475€ |
|
Ετήσιο όφελος από υγραεριοκίνηση | 2.325€ |
Σημείωση: Τα στοιχεία που λήφθηκαν υπόψη αφορούν μέσους όρους τιμών. |
|
|
Όπως φαίνεται το ετήσιο όφελος από την υγραεριοκίνηση ανέρχεται σε €2.325 καθώς το υγραέριο κίνησης παρά τη μεγαλύτερη κατανάλωση που απαιτεί (10% περισσότερο σε σχέση με την αμόλυβδη), πωλείται σε πολύ χαμηλότερη τιμή, κάτι το οποίο μειώνει θεαματικά το κόστος κίνησης. |
|
Από όλα τα παραπάνω στοιχεία συμπεραίνουμε ότι η απόσβεση του κόστους μετατροπής μπορεί να πραγματοποιηθεί σε διάστημα ενός έτους. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου