Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Ανοικτή επιστολή του Επίτιμου Αρχηγού ΓΕΝ Νίκου Παππά στο Γιωργάκη Παπανδρέου



Παίρνω το θάρρος να σας απευθύνω αυτή την έκκληση γιά επείγουσα επανασύσταση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, βασιζόμενος στις ακόλουθες εμπειρίες μου:
 
  • Προέρχομαι από ναυτική οικογένεια. Ο πατέρας μου, ο αδελφός μου και άλλοι συγγενείς μου πρώτου βαθμού ήταν εμποροκαπετάνοι. Από τα 82 χρόνια της ζωής μου, υπηρέτησα 40 χρόνια στο Πολεμικό Ναυτικό (ΠΝ) σε διάφορα πλοία ως Αξιωματικός και επί 9 χρόνια ως Κυβερνήτης, καθώς και σε Υπηρεσίες Ξηράς, εκ των οποίων επί 5 χρόνια ως Αρχηγός Ναυτικού. 
  •  Στη δικτατορία, κατά τη διάρκεια της 15μηνης εξορίας μου, εργάσθηκα στο Εμπορικό Ναυτικό ως Αρχιπλοίαρχος.
  • Υπήρξα επί πολλά χρόνια Καθηγητής Εμποροπολοιάρχων, Αξιωματικών Εμπορικού Ναυτικού, Αξιωματικών Πολεμικού Ναυτικού ως και Λιμενικού Σώματος.
  • Διετέλεσα Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας στην Υπηρεσιακή Κυβέρνηση Γρίβα και στην Οικουμενική Ζολώτα.
  • Ήμουν επί 5 χρόνια Πρόεδρος του Συμβουλίου επιλογής Αρχηγών Λιμενικού Σώματος.
  • Είμαι από 12ετίας Πρόεδρος του Ελληνικού Νηογνώμονα.

Η Ελληνόκτητη Εμπορική μας Ναυτιλία παραμένει διεθνώς πρώτη σε συνολική χωρητικότητα κάθε χρόνο τα τελευταία 30 περίπου χρόνια και μας προσπορίζει σταθερά σημαντικό συνάλλαγμα, ενώ προσφέρει θέσεις εργασίας στους νέους μας.

Ελπίζω κ. Πρωθυπουργέ να θελήσετε να αξιοποιήσετε πλήρως την Εμπορική μας Ναυτιλία, που αποτελεί σημαντικότατο πυλώνα, γιά την ανάκαμψη της εθνικής μας οικονομίας που βρίσκεται σε δεινή κρίση.


Ναύαρχος Νίκος Παππάς Π.Ν.
 
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου