Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΕΛΛΗΝΑΣ--- Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΠΡΗ Η ΜΑΥΡΗ ..... ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΑΛΑΖΙΑ .!!!‏


 


Τα ερωτήματα πολλά!!!

Ευρώ ή δραχμή;; εκλογές ή δημοψήφισμα;; να πιστέψω σε ότι μου λένε ή να ακολουθώ σαν πρόβατο;; να χαμογελάω ή να κλαίω;; να είμαι θυμωμένος ή απλά αγανακτισμένος;; να πολεμώ ή να περιμένω το γενικό ξεσηκωμό ;;να πληρώσω ή να μην πληρώσω να φοβάμαι ή να πιστεύω;; να ελπίζω ή να περιμένω να δω το τέλος μου;; είμαι Ελληνας ή νεοέλληνας;;;

Δεν έχω απάντηση ούτε ξέρω την αλήθεια αλλά νιώθω οτι πρίν αποφασίσεις οτιδήποτε πρέπει να θυμηθείς οτι οι κορυφές για να κατακτηθούν θέλουν αγώνα και πίστη.

Θέλουν να ξέρεις ποιός είσαι και να έχεις προετοιμαστεί.

Η ζωή δεν είναι άσπρο και μαύρο είναι και γαλάζιο .

Το χρώμα της ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ.

Πρέπει να αποφασίσουμε αν τελικά μπορούμε να ορίζουμε τις ζωές μας, αν θα ταξιδέψουμε και αν θα ξεκινήσουμε για το ταξίδι.

Ξαφνικά πρέπει να γίνεις μεγάλος και μέχρι χτες σε είχαν πείσει οτι είσαι μικρός.

Να θυμάσαι οτι σ αυτόν τον δρόμο δεν είσαι μόνος σου ειναι και τα αδελφία σου εκεί και ακολουθούν και τα παιδιά σου.

Ηρθε η ώρα να πείς ΟΧΙ σε όλα οσα σε πρόδωσαν, σε έφτασαν στο σήμερα και σε έκαναν να ξεχάσεις ποιος είσαι.

Ενα ειναι σίγουρο οτι το να ζείς στην Ελλάδα είναι ευλογία αρκεί να το πιστέψεις και να θέλεις να παλέψεις για τούτη την πονέμενη πατρίδα.

ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΨΗΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!! ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!

Ελληνίδα Μάνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου