(ΒΙΝΤΕΟ) Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, εντυπωσιακή αύξηση παρουσίασε η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιώς (ΣΕΠ ΑΕ). Η εταιρεία είναι θυγατρική της COSCO, έπειτα από την εξαγορά της το 2008.
Πιο συγκεκριμένα, η κίνηση αυξήθηκε κατά 73% εντός του 2011, σε σύγκριση με το 2010. Τα εμπορευματοκιβώτια που διακινήθηκαν ήταν 1.180.000, έναντι 684.000 την περασμένη χρονιά. Αυτό σημαίνει ότι ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά είναι ο μεγαλύτερος που κατέχει η κινεζική εταιρεία στην Ευρώπη.
Αυτά τα στατιστικά στοιχεία δεν μπορούν παρά να μας φέρουν στην μνήμη τα κομματικά παιχνίδια που «έπαιξαν» τότε διάφορα κόμματα και συνδικαλιστικές οργανώσεις, με την στήριξη πάντα των κομμάτων τα οποία προσδοκούσαν κομματικά – εκλογικά οφέλη. Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αντίθετος με την εξαγορά γιατί δεν ήθελε ο Πειραιάς να γίνει κέντρο εγκληματικότητας, όπως η Νάπολη, και διότι η σύμβαση ήταν αποικιοκρατικού χαρακτήρα. Ο δε μέχρι πρότινος πρωθυπουργός της χώρας και νυν πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, στήριζε τους συνδικαλιστές που ήταν αντίθετοι στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού.
Αυτά τα κόμματα όμως του ελληνικού πολιτικού συστήματος, οδήγησαν τη χώρα στην εξαθλίωση και στην αναγκαστική ιδιωτικοποίηση, παρουσιάζοντάς το μάλιστα ως επιτυχία. Τώρα το αν ο Πειραιάς καταλήξει ή όχι εστία παρανομίας και διαφθοράς είναι ένα σοβαρό ζήτημα. Αλλά κάτι τέτοιο απαιτεί πολιτική, δηλαδή και κομματική, απόφαση και βούληση για να αποφευχθεί. Το ίδιο, όμως, επιχείρημα ισχύει και για κάθε επενδυτική προσπάθεια στα λιμάνια της χώρας. Άρα με βάση αυτήν τη λογική, δεν θα πρέπει να έχουμε ξένες επενδύσεις και να είμαστε έρμαια των κομματικών στρατών, τους οποίους θα πρέπει να τρέφουμε οι υπόλοιποι, υπό την κάλυψη των διαφόρων… παράλογων και προκλητικών για την οικονομική κατάσταση της χώρας κεκτημένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου